تازه های سایت

کد مطلب: 55841
22. فروردين 1403 - 7:58
امام‌جمعه نهاوند گفت: عید فطر برای کسانی که یک ماه مناجات و استغفار و روزه‌داری کردند بسیار شیرین و پاداش یک ماه عبادت آن‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: ماه رمضان برکات زیادی داشت و خوشا به حال کسانی که این ماه را درک کردند و از برکات آن در زندگی استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز عید کسانی است که در این ماه زمزمه و مناجات و روزه‌داری کردند و از درگاه خداوند متعال پاداش می‌گیرند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: کسانی که غفلت کردند و که نتوانستند از فیوضات ماه رمضان استفاده کنند امروز حسرت می‌خورند.

وی ادامه داد: رمضان ماه رحمت، بخشش گناهان است و اثرات این ماه باید در زندگی بعد از ماه رمضان جاری و مشخص باشد و باید تلاش کنیم که آموزه‌های این ماه مبارک در همه ایام سال حفظ شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: یکی از پیام‌های روز عید فطر وحدت و همدلی مسلمانان است که در سراسر کشورها این وحدت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال روز قدس باشکوه خاصی و با حضور پرشور مردم در سراسر شور و در شهرستان نهاوند برگزار شد که نشان‌دهنده پشتیبانی آن‌ها از آرمان قدس است.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: با همه تلاش دشمن برای فراموشی فلسطین ولی مسئله قدس موضوع اول جهان اسلام است و تا آزادی این سرزمین مقدس از دست صهیونیست‌های خبیث ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: صهیونیست‌ها امسال در ماه رمضان جنایت‌های زیادی در غزه انجام دادند ولی به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان و مردم فلسطین خواهد بود.

دیدگاه شما