تازه های سایت

کد مطلب: 55840
22. فروردين 1403 - 6:28

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرماندار نهاوند به همراه معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری، بخشدار گیان، مدیر آب و فاضلاب شهرستان و جمعی مسئولین محلی در بازدید از روستای گیل آباد از توابع بخش گیان بر لزوم پیگیری جهت بهره برداری از چاه آب شرب این روستا تأکید کرد.

ضرغام احمدوند افزود: بخشدار گیان و مدیر آب و فاضلاب شهرستان در اسرع وقت  نسبت به رفع ریزش چاه و بهره برداری اهالی روستا از آب شرب اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شناور چاه آب شرب این روستا در تاریخ 10 فروردین سوخته که بعد از ۴۸ ساعت نسبت به تعویض شناور اقدام شد که متاسفانه به دلیل ریزش چاه امکان تعویض وجود نداشت و عملا چاه از مدار خارج شد.

بلافاصله با هماهنگی امور آبفای نهاوند مقرر شد چاه شرب حفر شده در ورودی روستا که تجهیز و وارد مدار گردد که این امر نیازمند تهیه و اجرای حدود ۱۲۰۰ متر لوله ۱۲۵ میلی متر و تهیه شناور و اقلام مورد نیاز تجهیز بود که با کمک یکی از خيران عزیز این مهم در روز سیزدهم با رایزنی با کارخانه کیا اتیلن سفارش تولید لوله داده شد و تا کنون ۵۰۰ متر لوله به روستا رسیده و مابقی نیز قرار بوده که روز سه شنبه ۲۱ فروردین ارسال گردد.

دیدگاه شما