تازه های سایت

کد مطلب: 55837
22. فروردين 1403 - 6:13
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روز چهارشنبه احتمال وقوع سیلاب، آبگرفتگی معابر و رعد و برق در استان همدان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه امروز آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش موقتی باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: از امشب یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شدت بارش‌ها در بعد از ظهر روز چهارشنبه و ساعات شب خواهد بود، تصریح کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از وقوع رعد و برق، رگبار باران و وزش باد شدید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و عنوان کرد: برای روز جمعه بارش چندانی نخواهیم داشت اما از روز شنبه رگبارهای بهاری آغاز می‌شود.

باقری شکیب از کاهش دمای 6 درجه‌ای در نقاط مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: از فردا تا پایان هفته دمای هوای بسیاری از شهرستان‌های استان به صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای 22 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و بهار با حداقل دمای 4 درجه، خنک‌ترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: در 24 ساعت گذشته دمای هوای شهرستان همدان بین 20 و 5 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

دیدگاه شما