تازه های سایت

کد مطلب: 55801
18. فروردين 1403 - 8:39
شهردار نهاوند گفت: عملیات توسعه پارک بزرگ لاله و احداث پارک زیبای نوح‌آوند توسط واحد عمران شهرداری ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی‌نوید در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به اهمیت ایجاد و توسعه فضای سبز و مکان‌های تفریحی مورد استفاده شهروندان کار احداث پارک جدید و توسعه پارک‌های فعلی جز برنامه‌های شهرداری است.

وی اظهار داشت: در همین راستا فعالیت‌های عمرانی و جدول‌گذاری در پارک جدیدالاحداث نوح‌آوند توسط واحد عمران شهرداری نهاوند در حال اجرا است.

شهردار نهاوند ادامه داد: اولین اقدام در هر پروژه‌ای آماده‌سازی محل برای جدول‌گذاری و ایجاد فضا طبق برنامه‌های پیش بینی شده است که از تسطیح زمین و جمع آوری هرگونه سنگ یا زباله وضایعات آغاز می‌شود.

وی افزود: انجام عملیات‌ خاکبرداری، تسطیح و جدول‌گذاری در این پارک توسط واحد عمران و موتوری شهرداری نهاوند انجام شده و هم‌اکنون اکیپ‌های مختلف درحال انجام سایر فعالیت‌های عمرانی هستند.

یوسفی‌نوید گفت: ادامه مخلوط‌ریزی‌ها در مسیر پیاده راه برای به دست آوردن سطح مناسب و بارگیری مخلوط مازاد و جابجایی آن در پارک نوح‌آوند در حال انجام است.

وی در ادامه به انجام عملیات توسعه‌ای در پارک لاله خبر داد و اظهار داشت: این پارک واقع در منطقه فرمانداری با توجه به جمعیت و وسعت منطقه جوابگوی ساکنین در محل نمی‌باشد.

شهردار نهاوند افزود: معابر دسترسی کم‌عرض و وسعت کم پارک، امکان استفاده را برای اهالی سخت کرده لذا در راستای توسعه فضاهای سبز و تفریحی، شهرداری اقدام به توسعه این پارک و معابر اطراف آن کرده و نخاله‌های مازاد آن را جهت تسطیح به پارک در دست احداث نوح‌آوند انتقال می‌دهد.

وی عنوان کرد: توسعه پارک‌ها و فضاهای سبز با توجه به نیاز شهر در سال جدید نیز از اولویت‌های شهرداری بوده و علاوه بر توسعه پارک‌های موجود در صورت امکان پارک‌های محله‌ای دیگر را در مناطق مختلف احداث می‌شود.

یوسفی نوید بیان کرد: آغاز به کار عملیات توسعه پارک لاله توسط ماشین‌آلات شهرداری شروع شده و در کنار این توسعه، ساماندهی معابر و دسترسی‌های پارک در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

وی در‌ پایان گفت: احداث و توسعه مبلمان شهری، پارک‌ها، فضاهای سبز و ... در حیطه‌ی اختیارات شهرداری بوده و نگهداری و مواظبت از آنها وظیفه‌ی همگانی است و همه‌ی شهروندان در حفظ و نگهداری وسایل و تجهیزات شهری باید مشارکت داشته باشند.

دیدگاه شما