تازه های سایت

کد مطلب: 55795
17. فروردين 1403 - 12:10
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در نهاوند:
صهیونیست‌ها محکوم‌ به شکست هستند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نشان داد صهیونیست‌ها محکوم‌به شکست هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی آقامحمدی در مراسم روز جهانی قدس در مصلای نماز جمعه نهاوند گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در روزهای اخیر در غزه جنایت‌های زیادی انجام داده و به هیچ قانونی پایبند نبوده است.

وی اظهار داشت: این جنایت‌ها در تاریخ بشریت سابقه نداشته است ولی صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا و برخی دولت‌های غربی این فجایع را رقم شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کودکان وزنان مظلوم فلسطین در غزه در شرایط بسیار بدی هستند ولی از سازمان‌های به‌اصطلاح حامی حقوق بشر صدایی درنمی‌آید و به‌دروغ ادعای حمایت از مردم فلسطین رادارند درحالی‌که در پشت پرده به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهند.

وی ادامه داد: برخلاف دولت‌های غربی ولی مردم سراسر دنیا جنایت‌های بی‌سابقه صهیونیست‌های کودک کش را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ هستند.

آقامحمدی بیان داشت: مردم روزه‌دار و قهرمان ایران اسلامی هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال نشان دادند همیشه حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها در اقدام اخیر خود در به شهادت رساندن سردار زاهدی و هم‌رزمانش بار دیگر اوج وحشی‌گری خود را نشان دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نابودی صهیونیست‌ها تنها راه‌حل مسئله فلسطین است و به یاری خدا با تلاش‌های رزمندگان مقاومت قدس شریف آزاد خواهد شد.

وی بیان کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند وظیفه مسلمانان حمایت از مظلومان فلسطین است و این حمایت جزئی از دین ما است.

آقامحمدی افزود: رژیم خبیث صهیونیستی در جنایتی آشکار، جمعی از فرماندهان مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رساند تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویارویی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: روز قدس با توجه به انزجار سراسر جهان از صهیونیست‌ها نقطه عطف و مهمی در تاریخ مبارزات مردم فلسطین خواهد بود و به یاری خدا به پیروزی ختم خواهد شد.

دیدگاه شما