تازه های سایت

کد مطلب: 55786
16. فروردين 1403 - 3:27
امام‌جمعه نهاوند گفت: صهیونیست‌های خبیث با جنایت‌های اخیر نشان دادند که به هیچ قانون و اخلاقیاتی پایبند نیستند و این اقدامات نشان‌دهنده ضعف آن‌ها است و به یاری خدا آن‌ها رو به افول و نابودی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: مبارزه حق و باطل همیشه ادامه دارد و مقابله با ظلم و ظالمان همیشگی است.
وی اظهار داشت: امروز جبهه حق و باطل را در غزه مشاهده می‌کنیم که صهیونیست‌ها در جبهه ظلم چه جنایت‌هایی را علیه مردم مظلوم غزه انجام می‌دهند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: در این شرایط سخت که هزاران کودک و زن مظلوم و بی‌گناه به خاک و خون کشیده شده‌اند ولی سازمان ملل و شورای امنیت اقدامی انجام نمی‌دهند.
وی ادامه داد: امام راحل همواره تأکید داشتند که سازمان‌های مدعی حقوق بشر ابزاردست قدرت‌های استکباری هستند و نباید امیدی به این سازمان‌ها داشته باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: صهیونیست‌ها به قتل‌عام ادامه می‌دهند و نظرات شورای امنیت و سازمان ملل هم ضمانت اجرایی ندارد.
وی در ادامه بیان داشت: صهیونیست‌ها فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمند و مقاومت در منطقه هم ضربات سختی به این رژیم زده است و به دلیل همین شکست‌ها است که کودکان را به خاک و خون می‌کشند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: صهیونیست‌ها امروز در اوج ذلت هستند و دیوانه‌وار فقط قتل و عام می‌کنند چون در عرصه میدانی در مقابل رزمندگان شکست‌خورده‌اند.
وی ادامه داد: مردم آزاده دنیا به حقانیت مردم مظلوم فلسطین ایمان آورده‌اند و در سراسر دنیا علیه صهیونیست‌ها تظاهرات برگزار می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: درحالی‌که همه قضیه فلسطین را تمام‌شده می‌دانستند ولی باتدبیر حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری روز جهانی قدس، آرمان فلسطین زنده شد.
وی اظهار داشت: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و مبارزه با ظالمان صهیونیستی تا آزادی قدس شریف ادامه دارد و همان‌طور که قرآن وعده داده پیروزی نهایی برای مظلومان است.
امام‌جمعه نهاوند افزود: با توجه به جنایات اخیر صهیونیست‌ها امسال روز قدس شرایط خاصی دارد و ضرورت دارد تا با حضور پرشور در راهپیمایی روز جمعه همبستگی و حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کنیم.

دیدگاه شما