تازه های سایت

کد مطلب: 55757
13. فروردين 1403 - 4:51
معاون مجلس رئیس‌جمهور گفت: صهیونیست‌ها هزاران زن مظلوم در غزه را به شهادت رسانده‌اند ولی مدعیان دروغین حقوق زنان در قبال این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سید محمد حسینی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی در جمع مردم نهاوند در مصلای این شهر گفت: سراسر زندگی شهید سلگی در حفظ و حراست از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشت و در میدان‌های مختلف رشادت‌های بی‌نظیری از این شهید والامقام شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: شهدا جاودانه شدند و امثال شهید حاج میرزا محمد سلگی باگذشت از همه هستی خود برای همه ما الگو هستند وزندگی آن‌ها برای ما حاوی پیام و درس است.

معاون مجلس رئیس‌جمهور افزود: شهدای ما معرفتی عجیب داشتند و سردار شهید سلگی هم باصداقت و اخلاص خود بااحساس مسئولیت در میدان‌ها حاضر می‌شد و رهبر معظم انقلاب نیز به شهید سلگی لقب شهید زنده داده بودند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تعاریف بسیار گران‌قدری از کتاب شرح زندگانی شهید سلگی با عنوان «آب هرگز نمی‌میرد» داشتند و از این کتاب بسیار قدردانی کردند و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس با توجه به این‌گونه کتاب‌ها تأکید داشتند.

حسینی بیان داشت: شهید سلگی با دلاوری و با دوپای قطع‌شده در عملیات مرصاد ایثار کرد و بزرگی روح و ایمان به نتیجه است که باعث این اقدام می‌شود و در این عملیات طومار منافقین را در هم پیچیدند.

وی عنوان کرد: امروز نسل جوان را باید هرچه بیشتر بافرهنگ دوران دفاع مقدس آشنا کرد و امثال شهید سلگی و رشادت‌های رزمندگان اسلام را باید برای نسل جوان تشریح کرد.

معاون مجلس رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش به موضوع قدس اشاره کرد و گفت: مصداق کامل ظلم و ستم در دنیای امروز صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها هستند که می‌بینید در غزه چه جنایت‌هایی فجیع و ناراحت‌کننده‌ای را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: چند هزار زن در غزه به شهادت رسیدند ولی صدایی از مدعیان دروغین حقوق زنان شنیده نمی‌شود ولی کاملاً دست جنایتکاران برای مردم دنیا رو شده و جنایت‌های آن‌ها روی هر جنایتکاری را سفید کرده است.

حسینی بیان کرد: امروز مقاومت در یمن، عراق، لبنان و فلسطین در منطقه مردانه و خالصانه در مقابل ظالم ایستاده‌اند و این ایستادگی در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی به تعلل برخی کشورها در دفاع از آرمان فلسطین اشاره کرد و افزود: بعضی دولت‌های اسلامی می‌بینید در این حوادث چه کردند و در این اوضاع فقط تماشاچی بوده و هستند و برخی‌ها حتی به صهیونیست‌ها سوخت‌رسانی و کمک می‌کنند که جای تأسف دارد.

معاون مجلس رئیس‌جمهور اظهار داشت: اگر کشورهای اسلامی از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کردند صهیونیست‌ها جرئت این‌گونه تعرضی را نداشتند ولی در کمال ناباوری برخی‌ها همچنان برای مظلومان فلسطین کاری نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم را ادامه خواهد داد و محور مقاومت به تأسی از آیات قرآن در مقابل ظلم و صهیونیست‌ها ایستاده و ضربات زیادی به دشمن وارد کرده و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان است.
انتهای خبر/

دیدگاه شما