تازه های سایت

کد مطلب: 55756
13. فروردين 1403 - 4:49
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: همزمان با شب‌های احیا مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلگی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در مصلی شهرستان نهاوند با سخنرانی دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی گفت: هزینه مراسم شب بیست و سوم رمضان مردمی است که به صورت پخت یک هزار پرس غذا و توزیع بین نیازمندان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از توزیع ۱۳ هزار افطاری در قالب پویش «خانه دوست کجاست؟» در نهاوند خبر داد و افزود: جهادگران بسیجی شهرستان نهاوند در ماه مبارک رمضان با سازماندهی در گروه‌های جهادی بیش از ۱۳هزار افطاری بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده‌اند که این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی ضمن گرامیداشت نام و یاد همه شهدای شهرستان و سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» و تشکر از مؤسسه شهید سلگی، از خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و همه مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

مختاری در پایان گفت: این مراسم به صورت همزمان از صداوسیما، شبکه استانی همدان و شبکه‌های سراسری، خبر ۱ و خبر ۲ پخش خواهد شد

دیدگاه شما