تازه های سایت

کد مطلب: 55750
12. فروردين 1403 - 3:57
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بالگرد اورژانس هوایی برای ارائه خدمات به بیمار نهاوندی به پرواز در آمد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد رضا شکوهی اظهار کرد: به دنبال درخواست سوپروایزر بیمارستان شهید قدوسی نهاوند جهت اعزام هوایی بیمار دچار سکته حاد قلبی به بیمارستان قلب فرشچیان بالگرد اورژانس هوایی در آسمان نهاوند به پرواز درآمد.

وی افزود: تیم پروازی بعد از تحویل بیمار، در مدت زمان ۲۰ دقیقه مددجو را برای دریافت خدمات فوق تخصصی به مرکز قلب فرشچیان اعزام کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، شکوهی همچنین از یک مورد تصادف زنجیره ای در آزاد راه همدان_ساوه با دو فوتی و شش مصدوم خبر داد و تصریح کرد: به دنبال تصادف زنجیره ای و برخورد خودرو سواری پراید، پژو، نیسان و یک دستگاه ایسوزو در آزاده راه همدان_ساوه شش نفر مصدوم شدند و دو نفر در دم جان باختند.

وی یاد آور شد: مصدومین این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس تجرک، ساوه و آمبولانس هلال احمر به بیمارستان اعزام شدند.

شکوهی اضافه کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی ۲۶۲ حادثه با ۶۳۳ مصدوم و هفت فوتی تا به امروز در سطح استان داشته‌ایم.

 

 

دیدگاه شما