تازه های سایت

کد مطلب: 55732
10. فروردين 1403 - 4:03
رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۵ هزار نفر از مددجویان زیر پوشش برای افطار اطعام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد مرادی اظهار کرد: طرح اطعام مددجویان با مشارکت خیرین از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده که تا کنون ۲ هزار نفر در شهرها و روستاها اطعام شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این در طول ماه مبارک رمضان یک‌هزار سبد معیشتی از سوی خیرین آماده شده که در اختیار مددجویان و سایر افراد نیازمند قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند یکی از برنامه‌های مهم این اداره در ماه رمضان را جذب حامی برای ایتام ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه ایتام نیازمندی‌های مختلفی دارند که تامین آن از عهده یک شخص برنمی‌آید لذا ما به دنبال آن هستیم تا برای یک فرد یتیم چندین حامی جذب کنیم تا بتوان با توجه به شرایط موجود اقتصادی به بخش‌هایی از مشکلات آنان پاسخ داد.

وی گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۱۰۰ یتیم و ۲ هزار حامی در نهاوند داریم که با توجه به پرداخت ماهیانه ۲۰ هزار تومان از سوی حامیان مبلغ قابل توجهی از سوی حامیان پرداخت نمی‌شود که برای حل این مشکل درصدد جذب حامیان بیشتری برای ایتام هستیم.

مرادی افزود: امیدواریم در ماه مبارک رمضان افراد خیر با پر کردن فرم مربوطه و پرداخت ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان به جمع حامیان ایتام بپیوندند.

دیدگاه شما