تازه های سایت

کد مطلب: 55662
1. فروردين 1403 - 7:27
سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند از فعال بودن مراکز درمانی و بهداشتی نهاوند و داروخانه‌های شبانه روزی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بخش خصوصی در ایام نوروز خبر داد.

زهرا ده‌بوره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو نهاوند، از آمادگی کلیه واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان در تعطیلات نوروزی جهت ارائه خدمت به مسافران و همشهریان عزیز خبر داد.

وی افزود: علاوه بر بیمارستانهای آیت الله علیمرادیان و شهید قدوسی، مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهرهای گیان، فیروزان و مراکز معین شهید طالبیان و برزول آماده ارائه خدمت به این عزیزان هستند.

  ده‌بوره ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط به صورت شیفت‌های صبح و عصر در سطح شهر مستقر و واکسیناسیون اطفال و نمونه گیری هیپوتیروئیدی و خدمات دندانپزشکی نیز در مرکز معین شهید طالبیان انجام می‌گیرد.

وی در ادامه به کشیک داروخانه‌ها در ایام نوروز  اشاره و گفت: در سطح شهر علاوه بر داروخانه‌های شبانه‌روزی، داروخانه‌های بیمارستان‌های شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان و کلینیک‌های بخش خصوصی آماده ارائه خدمت هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به آمادگی کامل پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و سطح شهر افزود: کلیه آمبولانس‌ها در این ایام فعال و در خدمت مسافران و هموطنان می‌باشند.

ده‌بوره اظهار داشت: همشهریان عزیز می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا انتقاد و پیشنهادی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

 وی از بازرسی از اماکن عمومی تهیه و توزیع مواد غذایی و مخازن آب‌رسانی خبر داد و اظهار داشت: به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان این برنامه به‌صورت جدی‌تر دنبال و هر روز بازرسی از اماکن و مخازن آب توسط کارشناسان بهداشت محیط به صورت صبح و عصر و در شب‌ها به صورت آنکال انجام می‌شود.

دیدگاه شما