تازه های سایت

کد مطلب: 55659
1. فروردين 1403 - 7:16
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ‌گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین مقدار بارش با ۸۴ میلی‌متر مربوط به فارسبان نهاوند بوده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه از روز گذشته بارش باران در نقاط مختلف استان همدان آغاز شده است، اظهار داشت: میزان بارش‌ها از 5 تا 84میلی‌متر متغیر بوده است. 

وی با اشاره به اینکه کمترین بارش‌ها با 5 میلی‌متر مربوط به مناطق شرقی استان است، تصریح کرد: بیشترین بارش هم با 84 میلی‌متر برای فارسبان نهاوند ثبت و گزارش شده است. 

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزود: پس از فارسبان نهاوند، بیشترین آمار بارش با 60 میلی‌متر مربوط به تاریکدره نهاوند و 26 میلی‌متر مربوط به ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان بوده است. 

باقری شکیب با بیان اینکه این سامانه بارشی فعال تا روز چهارشنبه بارش‌های خوبی را برای استان به همراه دارد، عنوان کرد: امشب با کاهش دما احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد.

  وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه به صورت موقت سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، گفت: از روز جمعه یک سامانه دیگر بارشی وارد همدان خواهد شد. 

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دیروز وزش باد شدید را در نهاوند داشتیم، اظهار داشت: برای امروز و فردا هم احتمال وزش باد شدید لحظه‌ای وجود دارد. 

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت گل تپه با حداقل دمای 5 درجه به عنوان خنکترین نقطه استان و نهاوند و ملایر با حداکثر دمای 17 درجه، به عنوان گرمترین شهرستان‌های استان ثبت و گزارش شده است. 

وی افزود: در 24 ساعت گذشته دمای شهرستان همدان بین 6 و 12 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است‌.

دیدگاه شما