تازه های سایت

کد مطلب: 55635
27. اسفند 1402 - 7:57
مدیر آموزش و پرورش نهاوند خبر داد
کمک ۳ میلیارد تومانی خانواده معلم فقید نهاوندی
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: ‍ خانواده معلم فقید و خوشنام نهاوند با تقدیم ۱۲۰ میلیون تومان تجهیزات به مدارس نهاوند تاکنون بیش از سه میلیارد تومان به امر آموزش اهدا کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد قیصری در گفتگو با خبرنگاران از اهدای ۹ دستگاه پرینتر سه‌کاره به مدارس روستایی شهرستان نهاوند به ارزش ۱۲٠ میلیون تومان توسط خانواده معلم خیر نهاوندی خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم تعدادی از مدارس روستایی به دستگاه چاپگر، خانواده‌ی محترم معلم زنده‌یاد داوود عصاری در اقدامی خیرخواهانه ۹ دستگاه چاپگر سه‌کاره به ارزش ۱۲٠ میلیون تومان تهیه و به مدارس روستایی شهرستان اهدا کردند.

قیصری تصریح کرد: در سه سال اخیر این خانواده‌ی نیکوکار و همیاران محترم ایشان جدای از کمک‌هایی که به مراکز درمانی و مؤسسات خیریه داشته‌اند بیش از ۳ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مدارس و دانش‌آموزان شهرستان نهاوند اهدا کرده‌اند.

 وی به این کمک ها اشاره کرد و افزود: احداث یک باب آموزشگاه به‌روز در روستای سردوران شهرستان، کمک به تشکیل کلاس‌های آموزشی برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان کم‌برخوردار، اهدای بسته‌های حمایتی و معیشتی به دانش‌آموزان نیازمند و تهیه‌ی لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار مدارس نهاوند از جمله این کمک ها بوده است.

مدیر اموزش و پرورش نهاوند گفت: حمایت از برگزاری جشن ستارگان و تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و دانش‌آموزان معدل برتر سال جاری، تهیه‌ی چهارصد جفت کفش و پوشاک برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار در اسفند ماه امسال و تهیه‌ی ۹ دستگاه پرینتر سه کاره برای مدارس روستایی از دیگر اقدامات این خانواده خیراندیش است.

قیصری ضمن تشکر و قدردانی ویژه از خانواده‌ی محترم زنده‌یاد داوود عصاری، خصوصاً جناب آقای شهرام عصاری و همیاران محترم وی از پیگیری‌ها و حمایت‌های خانم اعظم هادیان رئیس محترم مجمع خیرین مدرسه‌ساز نهاوند و  رحمت زمانیان، محمود زمانیان و محمدجعفر شهبازی قدردانی کرد.

گفتنی است؛ مرحوم داوود عصاری از معلمان متعهد و خوش‌نام شهرستان نهاوند در دهه‌‌ی ۳٠ و آموزگار آموزشگاه روستای سردوران بوده‌اند که در سال‌های اخیر خانواده خیّر و نیک‌اندیش این معلم فقید، علی‌رغم اینکه در خارج از ایران سکونت دارند اما به واسطه‌ی نمایندگان خود، حمایت‌های بسیار زیادی از مدارس و دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان نهاوند داشته‌اند.

دیدگاه‌ها

روحشان شاد

دیدگاه شما