تازه های سایت

کد مطلب: 55623
26. اسفند 1402 - 8:32
مدیر کمیته امداد نهاوند خبر داد
اهدای ۱۳۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی
مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: از ابتدای سال تا امروز ۱۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند کمیته امداد شهرستان اهداشده است.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و اهدا به آن‌ها به مناسبت‌های مختلف است.
وی اظهار داشت: در همین راستا به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام سال نو در مراسمی با حضور امام‌جمعه و مسئولان شهرستان ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
مرادی افزود: ارزش این جهیزیه‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان است و شامل کالاهای اساسی برای شروع زندگی زوج‌ها است.
 وی ادامه داد: با کمک خیران گران‌قدر در یک سال اخیر تعداد ۱۳۰ فقره جهیزیه توسط این نهاد به نوعروسان تحت حمایت اهداشده و به لطف خدا برای اولین بار در کمیته امداد صف جهیزیه و پشت نوبت این خدمت وجود ندارد.
مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: انشا الله در سال آینده نیز تلاش خواهد شد که حتی بیشتر از این تعداد جهیزیه برای نیازمندان فراهم شود.
وی بیان کرد: اقلام این جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق‌گاز است.
مرادی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز کمیته امداد شهرستان نهاوند انشا الله با کمک خیران گران‌قدر برنامه‌ریزی نموده که بتواند سبدهای معیشتی مناسبی تقدیم خانواده‌های محترم تحت حمایت کند.
مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: از همشهریان گران‌قدر تقاضای کمک و دستگیری از ایتام و نیازمندان را در ماه مبارک رمضان و ایام سال جدید داریم.
لازم به ذکر است در شهرستان نهاوند تعداد ۱۴۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند قرار دارند که از این تعداد ۳۷۵ کودک یتیم و مابقی طرح محسنین هستند که این کودکان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت حامیان هستند.
انتهای خبر/

دیدگاه شما