تازه های سایت

کد مطلب: 55622
26. اسفند 1402 - 8:29
مدیر بنیاد مسکن نهاوند گفت: با حضور متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند تعداد ۲۶۰ نفر از آن‌ها تعیین تکلیف شدند.

علی جلالوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: دومین جلسه گروه‌بندی باقی‌مانده متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند با حضور متقاضیان برگزار شد.
وی اظهار داشت: این مراسم با حضور بابایی کارشناس مسئول مسکن شهری و داودی کارشناس فنی حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد تا تعدادی دیگر از متقاضیان تعیین تکلیف شوند.
جلالوند ادامه داد: در این مراسم که با حضور متقاضیان در سالن ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد تعداد ۲۶۰ نفر از متقاضیان تعیین تکلیف و گروه‌بندی شدند.
وی بیان داشت: با این اقدام کارها و اقدامات لازم برای متقاضیان انجام می‌شود و روند کار نهضت ملی مسکن شتاب می‌گیرد.
مدیر بنیاد مسکن نهاوند در ادامه به طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند اشاره کرد و گفت: این طرح در شهرستان با مشارکت بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی در حال اجرا است و در چند منطقه در حال اجرا و پیگیری است.
وی ادامه داد: در شهرک شهید حیدری نهاوند ۳۶۵ واحد برای متقاضیان در قالب پروژه‌های انبوه‌سازی ۲۷۴ و ۴۷ و ۴۶ واحدی در حال احداث است و سال آینده تحویل مردم خواهد شد.
جلالوند افزود: در شهر فیروزان نیز در قالب گروه‌های سه‌نفره در ۳۸ بلوک برای ۱۱۴ نفر به متقاضیان فاقد مسکن به‌صورت خود مالک عرضه‌شده که قرارداد واگذاری تحویل متقاضیان شده و به‌منظور ادامه کار در مرحله معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات آن‌ها است.
وی به ادامه طرح نهضت ملی مسکن در شهرک امیرکبیر اشاره کرد و بیان داشت: در این شهرک ۲۲ هکتار برای ساخت مسکن در نظر گرفته‌شده است که ۴۸۲ قطعه توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن واگذارشده که بعد از فرآیند ثبت‌نام و تخصیص پروژه و سایر اقدامات اولیه با قرعه‌کشی در حضور مردم گروه‌های ساخت و قطعات مشخص و قراردادهای واگذاری تنظیم و تحویل مردم شده است.
مدیر بنیاد مسکن نهاوند گفت: در این شهرک ادامه عملیات ساخت شامل دریافت نقشه و پروانه و مراحل ساخت توسط خود مالک انجام و بنیاد نیز با همکاری اداره راه و شهرسازی و بانک مسکن مراحل پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی آن‌ها را انجام بدهد.
جلالوند در بخش دیگری از سخنانش از بازنگری طرح هادی تعداد چهار روستای شهرستان نهاوند خبر داد.
وی افزود: جلسه بازنگری طرح هادی روستاهای دهنو سفلا، دهفول، ازنهری و کنگاور کهنه در جلسه کارگروه استان با حضور بخشدار و شوراها و دهیاران روستاهای مربوطه و مشاور تهیه طرح در بنیاد مسکن استان به ریاست معاونت عمران روستایی تشکیل و موارد موردنظر به تصویب اعضا رسید.

دیدگاه شما