تازه های سایت

کد مطلب: 55598
23. اسفند 1402 - 8:55
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:
درخشش ورزشکاران نهاوند در روزهای اخیر
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در روزهای اخیر ورزشکاران شهرستان موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند که نقش بانوان در این موفقیت‌ها چشمگیر بود.

مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی گرو، گفت: بانوان ورزشکار نهاوند در روزهای اخیر درخشش خوبی داشته‌اند و موفقیت‌هایی را نصیب شهرستان کرده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای همین موفقیت‌ها بیتا خزایی بانوی فوتبالیست این شهرستان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

علی بخشی افزود: این اردو در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین از دعوت دیگر دختر فوتبالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: خانم پانته‌آ بهاری فوتبالیست نهاوندی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان که به میزبانی استان تهران در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، دعوت شد.

وی به دیگر خبر فوتبالی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه داور نهاوندی در لیگ دسته اول فوتبال کشور سوت می‌زند که اتفاق بسیار خوبی است.

علی بخشی افزود: حجت قپانوری داور جوان نهاوندی در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور رقابت بین تیم‌های مس سونگون ورزقان و مس شهربابک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز سوت زد.

وی همچنین از راه‌یابی فوتسالیست‌های ناشنوا کشور به مرحله نیمه‌نهایی المپیک زمستانی با حضور فوتسالیست نهاوندی در قالب این تیم خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در ادامه بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان در کشور ترکیه، فوتسالیست‌های ناشنوای کشورمان با برتری برابر تیم الجزایر به مرحله نیمه‌نهایی این بازی‌ها راه یافتند.

وی ادامه داد: علی‌اکبر احمدوند فوتسالیست نهاوندی دو گل در این بازی به ثمر رساند و همچنان مانند گذشته در ترکیب تیم ملی درخشش داشت.

علی بخشی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت ورزشکاران باستانی‌کار این شهرستان و کسب دو مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

وی از حضور چهار ورزشکار نهاوندی در مسابقات باستانی قهرمانی کشور خبر داد و ادامه داد: مسابقات پیشکسوتان ورزش‌های زورخانه‌ای و هنرهای فردی قهرمانی کشور با حضور ۱۹۷ شرکت‌کننده از ۲۵ استان به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: در این مسابقات هبت الله شهبازی در رده سنی ۶۱ تا ۷۰ سال موفق به کسب مدال نقره و بابک دلفانی در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال موفق به کسب مدال برنز چرخ تیز شدند.

علی بخشی همچنین از صعود تیم فوتبال یاران داریوش نهاوند به لیگ دسته سوم کشور خبر داد و گفت: هفته هیجدهم و پایانی بازی‌های لیگ برتر فوتبال همدان با برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری شد و تیم یاران داریوش نهاوند با برتری یک صفر برابر ستاره‌سرخ تویسرکان عنوان قهرمانی را کسب کرد و راهی لیگ دسته سوم کشور شد.

وی در بخش پایانی سخنانش به مشکلات مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان اشاره کرد و از برنامه‌های جدید این اداره برای رفع مشکلات این مجموعه خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: بعد از رفع مشکلاتی چون سقف سالن، موتورخانه‌های مجموعه، سقف خانه کشتی و…

حال نوبت مرحله بعدی رفع مشکلات اساسی مجموعه ورزشی علیمرادیان رسیده که شامل کشت و ترمیم چمن مجموعه علیمرادیان بعد از ۳۰ سال، ترمیم پیست دومیدانی، نصب دوربین مداربسته در تمام مجموعه و ترمیم سیستم آب‌رسانی چمن، سیستم روشنایی سالن در دستور کار اداره ورزش قرارگرفته است.

علی بخشی در پایان بیان کرد: هدف ما رفع مشکلات اساسی ورزش و موفقیت ورزشکاران شهرستان است که با یک برنامه هدفمند برای سربلندی ورزش نهاوند پیش می‌رویم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما