تازه های سایت

کد مطلب: 55576
21. اسفند 1402 - 7:54
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند از برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۲ آستان امامزاده‌های نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهدی سوری گفت: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در ۱۲ امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال جدید با ماه مبارک رمضان تلاقی دارد گفت: باید بقاع متبرکه را تبدیل به قطب فرهنگی، نشر فرهنگ و معارف اسلامی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با روش‌های نوین تبلیغی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی به امام زادگان مجری این طرح در سطح شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: شاهزاده محمد و علی (ع) شهر نهاوند، امامزاده مهدی (ع) شهر نهاوند، امامزاده ابراهیم (ع) روستای دره ابراهیم، امامزاده جعفر (ع) روستای کوهانی، امامزاده بلقیس و خاتون (ع) روستای دورانه، امامزاده فضل (ع) شهر برزول، امامزاده ابراهیم روستای عباس آباد، امامزاده یونس (ع) روستای مهین آباد از امام زادگان مجری این طرح هستند.

سوری گفت: برپایی خیمه‌های معرفت بخش کودک و نوجوان، افطاری، مشاوره در موضوعات مختلف دینی و خانواده، تربیت فرزند، ازدواج آسان، همسرداری، پاسخ گویی به سوالات شرعی، تبلیغ چند رسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

دیدگاه شما