تازه های سایت

کد مطلب: 55571
20. اسفند 1402 - 1:20
فرمانده سپاه نهاوند گفت: سیزدهمین جشنواره مالک اشتر با تجلیل از منتخبان این دوره در سپاه شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در محل حسینیه سپاه ناحیه نهاوند گفت: جشنواره مالک اشتر در راستای قدردانی از قسمت‌های برتر و تلاش‌های سالانه عزیزان بسیجی و کادر هرساله برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در این جشنواره ۳۰ نفر از رده‌های مختلف بسیج که رتبه‌های برتر کشوری، استانی و محلی کسب کرده بودند تجلیل شدند.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: سپاه تکالیف و مأموریت‌های مختلفی بر عهده دارد و این جشنواره به خاطر تشکر از اقدامات پاسداران و بسیجیان عزیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نام این جشنواره ادامه داد: مالک اشتر به دلیل ویژگی‌های خاص و بصیرت مثال‌زدنی که داشتند همواره یار و یاور و گوش‌به‌فرمان ولایت بودند و برای همه در این زمینه‌ها شاخص هستند.
مختاری گفت: مالک اشتر خصوصیات اخلاقی و دینی فراوان و شخصیتی منحصربه‌فرد داشت و به همین دلیل باید از این یار امام علی (ع) الگو بگیریم.
وی اظهار داشت: همه زندگانی ایشان و بصیرت و ولایتمداری مالک اشتر تا قیامت زبانزد همه است و این شخصیت گران‌قدر همواره در رکاب و پای‌کار بودند.
فرمانده سپاه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش افزود: بخش‌های مختلف ناحیه در این جشنواره مورد ارزیابی شهرستان و استان قرار گرفتند و امروز از منتخبان تجلیل می‌شود.
وی افزود: گستره فعالیت‌ها و اقدامات سپاه در راستای مأموریت‌های این نهاد مقدس با تلاش بسیجیان گران‌قدر تداوم دارد و این تجلیل‌ها برای قدردانی از زحمات این عزیزان است.
در پایان مراسم از پاسداران و بسیجیان نمونه این جشنواره با اهدای لوح تقدیر قدردانی و تجلیل شد.
 در این جشنواره همچنین از علی چگنی از اصحاب رسانه نهاوند به‌عنوان مسئول برتر هیئت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان و علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند به‌عنوان موفق‌ترین کانون بسیج رسانه استان تجلیل شد.

دیدگاه شما