تازه های سایت

کد مطلب: 55563
19. اسفند 1402 - 7:25
جانشین فرمانده سپاه نهاوند خبر داد
اعزام ۹۰ نفر از نهاوند به اردوی راهیان نور
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در پنجمین مرحله تعداد ۹۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های سطح شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

میثم رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاع مقدس پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  گفت: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های فرهنگی مناسب و اثرگذار و مورد استقبال است.
وی اظهار داشت: در اردوی راهیان نور بازدیدکنندگان از نزدیک با رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی آشنا می‌شوند و مشاهده می‌کنند که برای حفظ نظام اسلامی رزمندگان دلاور چه ایثارهایی از خود نشان داده‌اند.
رحیمی افزود: حضور در مناطق عملیاتی و برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: دشمنان برای بی‌تفاوت کردن جوانان بافرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی کردند و برگزاری این اردوها در نقطه مقابل نقشه‌های دشمنان است.
وی افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به اعتقادات نسل جوان هستند و حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌تواند نقش مهمی در راستای مقابله با تهاجم نرم دشمن داشته باشد.
رحیمی ادامه داد: در مراحل مختلف اعزام اردوی راهیان نور قشرهای مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و عرب کشور اعزام‌شده‌اند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در این مرحله ۹۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های سطح شهرستان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در سال جاری تاکنون چهار مرحله اعزام انجام‌شده و امروز پنجمین مرحله اعزام انجام شد و در مراحل قبل دانش‌آموزان دانشجویان و فرهنگیان بسیجی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
رحیمی افزود: در طول مدت این اردو از مناطق عملیاتی فکه، شلمچه، هویزه، دهلاویه و دیگر مناطق بازدید می‌شود و راویان همراه کاروان‌ها هم از روزهای دفاع مقدس سخن خواهند گفت.
وی در پایان گفت: علاوه بر مناطق عملیاتی در طول مدت برگزاری اردوی راهیان نور از مراکز پیشرفت دفاعی کشور نیز بازدید می‌شود.
انتهای خبر/

دیدگاه شما