تازه های سایت

کد مطلب: 55560
19. اسفند 1402 - 7:16
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی افزایش سرعت باد برای سه روز آینده در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته عمدتاً وزش باد و به نوعی افزایش سرعت باد را در اغلب نقاط استان شاهد بودیم به طوری‌که  در گل‌تپه و قهاوند سرعت باد حدود ۵۰ کیلومتر در ساعت برآورد شده است.

وی با بیان اینکه کم و بیش در اغلب نقاط استان تا سه روز آینده شرایط هوا به صورت افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: علاوه بر آن در شبانه‌روز گذشته در پاره‌ای از مناطق شمالی استان بارش‌هایی به شکل رگبارهای موقتی را شاهد بودیم و در همین رابطه در کرفس درگزین دو میلی‌متر بارش گزارش شده است.

باقری‌شکیب تصریح کرد: امروز و فردا هم ابرهایی را در آسمان استان انتظار داریم و در این رابطه در پاره‌ای از مناطق شمالی استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه تا دوشنبه مقداری شرایط مهیاتر خواهد بود و می‌توان در برخی از مناطق استان انتظار بارش‌هایی را به شکل رگبار موقت داشته باشیم.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه برای صبح سه‌شنبه قدری هوا سرد خواهد شد، گفت: در پاره‌ای از مناطق، دمای هوا براساس پیش‌بینی‌ها به حدود منفی پنج درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته یک و ۱۳ درجه سلسیوس گزارش شده است، اضافه کرد: در این مدت نهاوند با ۱۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین و امروز صبح فامنین با منفی سه درجه سردترین ایستگاه استان گزارش شده است‌.

دیدگاه شما