تازه های سایت

کد مطلب: 55502
10. اسفند 1402 - 8:51
فرماندار نهاوند گفت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات باعث ادامه دادن مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی و تضمین‌کننده پیشرفت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه با نمایندگان فرماندار و نمایندگان هیأت نظارت در شعب اخذ رأی گفت: در راستای برگزاری انتخابات باید همه عوامل همکاری و تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.
وی اظهار داشت: همه عوامل باید هماهنگ و منسجم کار کنند و با عمل به قانون انتخاباتی پرشور را در شهرستان رقم بزنند.
فرماندار نهاوند افزود: علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان در طول این سال‌ها ولی انتخابات همواره پرشور بوده و مردم همواره آن‌ها را ناامید کردند.
احمدوند گفت: مردم با حضور حداکثری نشان داده‌اند پایبند به‌نظام مقدس اسلامی هستند و با مشارکت در تعیین سرنوشت خود و کشور ضامن پیشرفت کشور هستند.
فرماندار نهاوند اظهار داشت: به یاری خدا در روز جمعه نیز مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی و شهروندان نهاوندی به یاد امام و شهدا و با لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات شرکت می‌کنند.
 وی ادامه داد: کسانی که سعی دارند حضور مردم درصحنه‌های مختلف را کمرنگ جلوه دهند،  خواهند دید که چگونه مردم در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب کشور می‌زنند.
احمدوند افزود: در شهرستان نهاوند ۱۵۱ شعبه ثابت و سیار رأی‌گیری در روز جمعه در مناطق مختلف شهری و روستایی فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه به وظایف نمایندگان فرماندار و عوامل بازرسی و نظارت اشاره کرد و گفت: ملاک عمل همه ما رعایت قانون و مقررات انتخابات و همکاری و تعامل با سایر عوامل انتخابات است.
فرماندار نهاوند از نمایندگان فرماندار و نمایندگان هیئت نظارت در شعب انتخاباتی خواست تا با دقت و هوشیاری سلامت و امنیت آرای مردم را تا پایان زمان رأی‌گیری و شمارش آرا حفاظت و صیانت کنند.
احمدوند اظهار داشت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار شاخص اصلی مدنظر مقام معظم رهبری است و وظیفه همه ما حرکت در راستای اجرای این فرامین است.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
شهرستان نهاوند یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

دیدگاه شما