تازه های سایت

کد مطلب: 55459
5. اسفند 1402 - 8:52
سرخپوشان پرسپولیس که به یک قدمی استقلال رسیده اند برای حفظ این موقعیت و بالا رفتن شانس صدرنشینی کار سختی در یک ماه آینده پیش رو خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پیروزی رسید که باید در آخرین ماه سال ۱۴۰۲ برای بازی‌های فشرده آمادگی لازم را داشته باشد.

سرخپوشان پایتخت در اسفند ماه ۵ بازی باید انجام دهند که میانگین هر چهار روز یک بازی را دارند. تیمی که دور برگشت رقابت‌ها را با شکست یک بر صفر آغاز کرد تا شرایط متزلزلی در جدول رده بندی لیگ بیست و سوم پیدا کند.

پرسپولیس چهار دیدار در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، فولاد، استقلال و پیکان خواهد داشت. آنها یک بازی هم در یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران خواهند داشت.

میانگین هر بازی پرسپولیس در این ماه حدود چهار روز یک بار است که چاره‌ای جز ریکاوری مناسب و برگزاری کمترین تمرینات تاکتیکی، بین هر یک از بازی‌ها نمی‌گذارد. این تیم در حال حاضر سه امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین فعلی لیگ برتر دارد که شاید در بازه زمانی یک ماهه فشرده بتواند آن را جبران کند یا این تیم را در وضعیتی متفاوت تر از حال حاضر قرار دهد.

برنامه بازی‌های پرسپولیس در اسفند ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

* ذوب آهن - پرسپولیس؛ نهم اسفند ماه
* پرسپولیس - نفت و گاز گچساران؛ ۱۴ اسفند ماه (جام حذفی)
* پرسپولیس - فولاد؛ ۱۸ اسفند ماه
* استقلال - پرسپولیس؛ ۲۳ اسفند ماه
* پرسپولیس - پیکان؛ ۲۷ اسفند ماه

منبع: مهر

دیدگاه شما