تازه های سایت

کد مطلب: 55434
3. اسفند 1402 - 8:05
در همایش بسیجیان نهاوند عنوان شد؛
امروز بسیج به یک شبکه روشنگری تبدیل شده است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز بسیج تبدیل به یک شبکه روشنگری شده است که عناوین آن در جا‌های مختلف بیان می‌شود و این از رویش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام محمدرضا محمدی پیام در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز رو به تعالی و بالندگی و رویش است.

وی گفت: دشمن از همان روز‌های ابتدایی تشکیل بسیج به فکر تخریب این تشکل الهی بوده است، امروز هم رسانه‌های دشمن به گونه‌های جدید به فکر تخریب بسیج است.

مدرس حوزه علمیه همدان افزود: امروز بسیج تبدیل به یک شبکه روشنگری شده است که عناوین آن در جا‌های مختلف بیان می‌شود و این از رویش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی در خصوص انتخابات بیان کرد: فرمانده کل قوا که فرمانده این شبکه روشنگری هم هستند از من و شما انتظاری دارند و آن حضور حداکثری در انتخابات است و ما باید به این فرمان عمل کنیم.

محمدی پیام گفت: مردم ایران ثابت کردند، هر جا که به نفع نظام باشد در صحنه حاضر خواهند شد و با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند که پای نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: انتخابات به نفع نظام و حق همه مردم است و معنایی در ضمن خود دارد و آن چیزی است که در زیر پوست آن اتفاق می‌افتد یعنی دفاع از نظام جمهوری اسلامی، حفظ و تقویت نظام، ایجاد امنیت، سلامت، قدرت، صنعت، پیشرفت و ثروت برای نظام است و این وظیفه من و شما است که این‌ها را برای مردم جا بیندازیم و شبهات انتخاباتی مردم را پاسخ بدهیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مهم برگزاری انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات است، اظهار کرد: انتخابات نه تنها یک حق و تکلیف است بلکه یک واجب عینی است یعنی مثل نماز یومیه بر همه واجب است.

وی بیان کرد: مردم در انتخابات به عنوان مؤید نظام جمهوری اسلامی حضور پیدا می‌کنند و این معنای روحیه‌بخشی، اعتمادآفرینی، معنای پشتیبانی از نظام، روحانیت و ولایت فقیه را به خوبی نمایش می‌دهد.

محمدی‌پیام در ادامه با اشاره به اینکه راهپیمایی انتخابات از راهپیمایی‌های دیگر کوبنده‌تر است، گفت: راهپیمایی انتخابات از راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و ... دقیق‌تر و کوبنده‌تر است و معنای عمیق‌تری به نام تائید نظام دارد و زیر پوست انتخابات یک شیء سومی به نام استکبارستیزی و دشمن‌شکنی وجود دارد که مردم با حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند آن را به منصه ظهور خواهند رسانید.

وی افزود: در هر برگ رأی مردم، مرگ بر اسرائیل و آمریکا وجود دارد؛ اگر مردم بفهمند هر برگه رأیشان موجب امنیت، قدرت سلامت نظام، موجب رشد صنعت، پیشرفت علم و تکنولوژی و معنویت است، حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت.

مدرس شبکه روشنگری با بیان اینکه نهاوند شهر ویژه‌ای است، اظهار کرد: نهاوند شهر انقلابی‌ها است، شهر پرشوری است که وقتی هر کدام از شما را صدا و رصد کنند، مثل یک شبکه بزرگ خوشه‌ای وصل هستید به بدنه جامعه، نهاوند با بقیه شهر‌های کشور و استان فرق دارد این شهر، شهر ویژه و ارزشمندی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما