تازه های سایت

کد مطلب: 55410
30. بهمن 1402 - 7:55
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده برف در ساعاتی از بعدازظهر امروز و امشب وجود دارد، گفت: این بارش‌ها بیشتر برای مناطق شمالی و کوهستانی استان همدان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد‌حسن باقری‌شکیب با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی آب و هوایی گفت: تا پایان هفته آسمان استان عمدتا قسمتی ابری تا نیمه ابری است و در برخی از ساعات وزش باد را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده برف در ساعاتی از بعدازظهر امروز و امشب وجود دارد، افزود: این بارش‌ها بیشتر در مناطق شمالی و کوهستانی استان پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: روز دوشنبه احتمال بارش خفیف و پراکنده برف در نیمه جنوبی استان و مناطق کوهستانی بیشتر خواهد بود.

باقری‌شکیب با اشاره به تغییرات دمایی در استان همدان، گفت: دماهای کمینه در روزهای آینده بین دو تا چهار درجه در اکثر نقاط استان کاهش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بیشینه دما از شهرستان نهاوند با ۱۰ درجه سلسیوس گزارش شد، تصریح کرد: صبح امروز دمای کمینه از گل‌تپه با منفی پنج درجه سلسیوس گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان گفت: دمای هوا در همدان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین هفت و منفی یک درجه در نوسان بوده است.

لازم به ذکر است در نقاطی از کشور شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی هستیم و امروز در بخش‌هایی از غرب،‌ شمال غرب،‌ ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش‌هایی روی می‌دهد.

از روز دوشنبه نیز در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و روز سه‌شنبه در دامنه و ارتفاعات زاگرس بارش‌ پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما