تازه های سایت

کد مطلب: 55383
27. بهمن 1402 - 15:00
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد در تمامی محورهای سطح استان همدان روان و به راحتی انجام می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار کرد: از شب گذشته بارش‌ها  در استان شروع شده که بیشتر بارش‌ها به صورت باران بوده است، ضمن اینکه در  برخی از محورها از جمله محورهای کوهستانی چون محور گردنه اسدآباد و آوج بارش‌ها به صورت بارش پراکنده برف بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی فعلی محورهای سطح استان همدان، افزود: در حال حاضر بارش برف در گردنه‌ اسدآباد و محور آورزمان و نیز سمت نهاوند شروع شده و بقیه راه‌ها و محورها نیز بارش‌ها به صورت باران در جریان است.

سرمدی تصریح کرد: از  رانندگان درخواست داریم حتی الامکان از سفر غیر ضروری پرهیز کنند و تا فردا در محورهای سطح استان همدان سفر نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت هر گونه سفر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی از بعد ازظهر به بعد بارش  برف نیز در محورهای سطح استان خواهیم داشت.

سرمدی با اشاره به وقوع یک مورد تصادف در محور نهاوند واقع در محور اصلی کرمانشاه در ظهر روز گذشته، بیان کرد: متاسفانه در این تصادف با برخورد یک دستگاه ۲۰۷ با یک دستگاه کامیونت ایسوزو دو سرنشین خودروی سواری ۲۰۷ فوت کردند.

وی گفت: علاوه بر این تصادف، چند تصادف دیگر نیز در محورهای سطح استان در بارش‌های روز گذشته اتفاق افتاد که خوشبختانه این موارد از تصادفات، تصادفات خسارتی و خروج از جاده و واژگونی خودرو بوده و خسارت جانی به همراه نداشته است.

انتهای پیام

دیدگاه شما