تازه های سایت

کد مطلب: 55348
22. بهمن 1402 - 0:01

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، متن پیام سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت ۲۲ بهمن بدین شرح است؛   بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد بلکه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید و امروز آثار آن در قالب بیداری اسلامی و گام دوم انقلاب در منطقه مشاهده می‌شود.

  این دهه ، سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی ، صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. 

در سالروز ۲۲ بهمن ۵۷؛ گرامی میداریم خاطره دلاوری و پایداری فجرآفرینانی که به رهبری پرچمدار جهانی مبارزات معنوی امام خمینی(ره)؛ وعده الهی (و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا) را به ظهور رسانیدند. 

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم آحاد مردم شریف، هوشیار وهمیشه در صحنه شهرستان نهاوند، همه بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران و ... دعوت می‌نمایم تا امسال نیز هم چون سنوات گذشته در این راهپیمائی باشکوه به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت، اقتدار و همکاری ملی شرکت نموده و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی باشند.

سرهنگ پاسدار علی مختاری  فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

دیدگاه شما