تازه های سایت

کد مطلب: 55344
22. بهمن 1402 - 11:50
نماینده تهران در مجلس در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن نهاوند:
پیام حضور مردم پایبندی به آرمان‌های انقلاب است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و عرصه‌های دیگر نشان‌دهنده حمایت و پایبندی آن‌ها به اهداف و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رضا تقی پور در مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در اجتماع مردم نهاوند گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده زنده‌بودن و بالندگی انقلاب مردمی اسلامی است و پیام این راهپیمایی پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی همواره با حضور خود در راهپیمای ۲۲ بهمن ثابت کردن که پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و اجازه فتنه‌انگیزی به دشمنان نمی‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: این حضور نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی باقدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد و با اتکا به قدرت مردم و توکل به خداوند متعال به‌پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در مسیر حرکت انقلاب اسلامی باید هوشیار باشیم چون هرچه عمق و اثرگذاری انقلاب بیشتر شود دشمنان نیز نقشه‌های بزرگ‌تری طراحی می‌کنند و کینه آن‌ها از انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود.

وزیر سابق ارتباطات گفت: انقلاب اسلامی باقدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است و در این راه باید با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بتوانیم بر مشکلات پیروزی شویم.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمنان باید مراقب باشیم تا به وحدت و همدلی که از خواسته‌های رهبر انقلاب است خدشه وارد نشود.

تقی پور در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات در راستای ارتقای منافع ملی و پیشرفت کشور است و حضور همه سلایق و مشارکت حداکثری باعث آینده بهتر کشور می‌شود.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند؛ هرکس تریبونی دارد باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کند و به یاری خدا در این راه هم مردم با حضور خود بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند.

دیدگاه شما