تازه های سایت

کد مطلب: 55343
22. بهمن 1402 - 11:40
امام‌جمعه نهاوند گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع مردم نهاوند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی کشور را از وابستگی و از زیر ظلم طاغوت نجات داد و روند پیشرفت و خودکفایی را نشان داد.

وی اظهار داشت: اگر این انقلاب پیروز شده و علی‌رغم این‌همه دشمنی‌ها به حرکت پرافتخار خود ادامه می‌دهد به برکت حضور مردم است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور مردم در همه صحنه‌ها و حوادث باعث ناامیدی دشمنان و موجب اقتدار نظام شده است.

وی ادامه داد: حمایت مردم از استقلال، عظمت و پیشرفت کشور در همه این سال‌ها نشان‌دهنده پشتیبانی آن‌ها از انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی در ادامه گفت: به برکت پیروزی انقلاب باوجود همه مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کردند ولی امروز بااقتدار به مسیر حرکت پرافتخار خود ادامه می‌دهیم.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان هر کاری توانستند انجام دادند تا انقلاب را از بین ببرند ولی این انقلاب مردمی باقدرت در مقابل نقشه‌های آن‌ها ایستاده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان یک روز صدام را به جان انقلاب انداختند و بعد گروهک‌ها و منافقین را پشتیبانی کردند و سپس فتنه و بحران‌ها را ایجاد کردند و با تهدید و تحریم و تجهیز داعش و تروریست‌ها سعی در عملی کردن نقشه‌های خود داشتند.

وی ادامه داد: باوجود این‌همه مشکلات ولی مردم با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری موفق شدند بر همه مشکلات پیروز شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: دشمنان فکر نمی‌کردند کشور ما در عرصه‌های مختلف تا این حد پیشرفت کند و امروز در بخش‌های موشکی، هسته‌ای، دفاعی، نانو، پزشکی و خیلی از عرصه‌ها سرآمد دنیا باشد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به انتخابات نیز اظهار داشت: عرصه دیگری که دشمنان درصدد هستند تا حضور مردم را کاهش دهند انتخابات است که باید مواظب نقشه‌های آن‌ها باشیم.

وی بیان کرد: دشمن درصدد القای ناامیدی در کشور است و با این کار می‌خواهد مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند ولی حضور گسترده مردم در انتخابات این نقشه دشمن را نیز خنثی می‌کند.

دیدگاه شما