تازه های سایت

کد مطلب: 55338
21. بهمن 1402 - 8:11
مدیرکل صدا و سیمای استان همدان گفت: در استان همدان ضبط مناظره نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۴ بهمن آغاز می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ۲۰۰ شبکه تلویزیونی تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سراسر کشور با حضور رئیس جمهور، مسئولان استانی و مدیران کل صداو سیمای استان‌ها به صورت وبیناری افتتاح شد.

کیوان الوندی مدیرکل صدا و سیمای استان همدان گفت: برنامه ریزی برای ضبط مناظرات نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان انجام شده و ۲۴ بهمن کارضبط مناظره نامزد‌های همدان و فامنین، ۲۵ بهمن ملایر و نهاوند، ۲۶ بهمن اسدآباد، رزن و درگزین و ۲۷ بهمن تویسرکان و بهار و کبودرآهنگ آغاز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در این نشست با بیان اینکه این کار ابتکاری و خلاقانه می‌تواند ظرفیت بالا و ارزشمندی در اختیار نامزد‌های انتخاباتی برای رقابتی سالم قرار دهد، افزود: برای همکاری با صداو سیمای استان همدان اعلام آمادگی می‌کنیم.

حسن رضانیا افزود: امیدواریم با این عزم جدی که در استان بوجود آمده شاهد حضوری پرشور و آگاهانه و قدرتمند در تاریخ کهن دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان باشیم

دیدگاه شما