تازه های سایت

کد مطلب: 55337
21. بهمن 1402 - 8:14
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴ منطقه نهاوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در چهار نقطه شهری و ۱۰ منطقه روستایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان نهاوند امسال نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.
وی اظهار داشت: این انقلاب مال مردم است و خود مردم برگزارکننده جشن سالگرد پیروزی آن هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: مردم مؤمن و انقلابی دیار نهاوند نشان دادند همواره با بصیرت در میدان‌های مختلف حضور دارند و امسال نیز این همدلی و اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند.
وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام‌شده و با برگزاری جلسات تدارک خوبی برای روز ۲۲ بهمن اندیشیده شده تا شکوه حضور مردم نمایان شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی گفت: امسال راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در چهار شهر و ۱۰ منطقه روستایی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: راهپیمایی در همه مناطق نهاوند، فیروزان، گیان و برزول از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند به سخنران‌های این مراسم اشاره کرد و گفت: سخنران مراسم شهر نهاوند رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق ارتباطات است.
وی ادامه داد: سخنران شهر فیروزان حجت‌الاسلام امیری مدیر حوزه علمیه شهرستان تویسرکان، سخنران شهر برزول حجت‌الاسلام پورمند و سخنران شهر گیان حجت‌الاسلام ربانی امام‌جمعه این شهر است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر نهاوند ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جوانان به سمت میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: به یاری خداوند مردم باایمان نهاوند بار دیگر با حضور خود دشمنان را ناامید می‌کنند و برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار این شهرستان ایجاد می‌کنند.
انتهای خبر/

دیدگاه شما