تازه های سایت

کد مطلب: 55334
21. بهمن 1402 - 8:05
استاندار همدان گفت: با هر امکانی که داریم وظیفه است مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم چون هر رأی تیری به سمت دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا قاسمی فرزاد در پایان مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان نهاوند به مناسبت دهه فجر در گفتگو با خبرنگاران گفت: اتفاقات خوبی در این دهه در شهرستان نهاوند اتفاق افتاد و حدود ۱۰۰ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی اظهار داشت: در سفر ریاست‌جمهور به استان همدان برای نهاوند بیش از ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که به‌صورت تدریجی برای پروژه‌ها تخصیص پیدا می‌کند.
استاندار همدان افزود: این اعتبارات برای بحث محورهای مواصلاتی شهرستان مانند چهار خطه کردن محور نهاوند به کرمانشاه که بخشی از این طرح امروز افتتاح شد.
وی ادامه داد: ساماندهی محور نهاوند به بروجرد و بهسازی جاده‌های روستایی و بخشی هم از این اعتبارات برای ایجاد زیرساخت و روکش اسفالت هزینه شده است.
قاسمی فرزاد گفت: در موضوع نهضت ملی مسکن در شهرستان کارهای خوبی شده و در شهرک شهید حیدری ۳۶۵ واحد بین ۴۰ تا ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم با جدیت و پیگیری فرماندار و بنیاد مسکن در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی اظهار داشت: در منطقه بارودآب ۲۲ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده که برای صاحب‌خانه شدن حدود ۶۰۰ نفر برنامه‌ریزی‌شده است.
استاندار همدان افزود: برای موضوع جوانی جمعیت و کسانی که سه فرزند به بالا دارند و مشمول قانون اهدای رایگان زمین هستند پیگیری‌های خوبی انجام‌شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: به امید خدا در روز ۲۲ بهمن با حضوری خروشان و یکپارچه در عرصه حضور پیدا می‌کنیم و یک‌بار دیگر دشمنان این سرزمین را مأیوس کرده و با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنیم.
قاسمی فرزاد گفت: این حضور و همدلی را در روز ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی نشان خواهیم داد و انسان‌های شایسته و صالح را انتخاب خواهیم کرد تا امکان خدمت‌رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.
وی در خصوص اقدامات انجام‌شده در دهه فجر در استان نیز عنوان کرد: در این دهه ۱۴۳۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
استاندار همدان اظهار داشت: در بحث مسکن روستایی ۲۴۵۰ واحد در سطح استان تکمیل‌شده که ۳۶۵ واحد مربوط به نهاوند است که به مالکان تحویل داده شد.
قاسمی فرزاد ادامه داد: در نهاوند از ۲۴ هزار واحد مسکن روستایی که باید مقاوم‌سازی می‌شد ۲۲ هزار واحد مقاوم‌سازی شده و مابقی تا پایان سال و سال آینده انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: در انتخابات پیش رو با عمل به چهار وظیفه واصلی که توسط مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت بیان‌شده، انجام‌وظیفه می‌کنیم.
استاندار همدان بابیان اینکه مشارکت حداکثری بسیار مهم است، افزود: با هر امکانی که داریم وظیفه است مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم چون هر رأی تیری به سمت دشمنان انقلاب اسلامی است.
قاسمی فرزاد در پایان گفت: از کاندیداها هم درخواست داریم با رعایت اخلاق اسلامی در رقابتی سالم و در امنیت کامل حضور پیدا کنند و مجلسی در طراز انقلاب اسلامی را تشکیل دهند و به یاری خدا همه حماسه‌ای بزرگ را در ۱۱ اسفند خلق خواهیم کرد.
انتهای خبر/

دیدگاه شما