تازه های سایت

کد مطلب: 55333
21. بهمن 1402 - 8:02
کتاب "آوای ققنوس" به قلم بهنام کیانی در شهرستان نهاوند رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، آیین رونمایی از کتاب "آوای ققنوس" به قلم بهنام کیانی با حضور معصومی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، امام جمعه شهرگیان ، بخشدار و جمعی از مسئولین و مدیران، شعرا و نویسندگان در محل سالن کتابخانه عمومی بصیرت شهر گیان برگزار شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: همانگونه  که جسم انسان به غذا و خواب و استراحت و بهداشت نیاز دارد، در نقطه مقابل روح انسان نیز ملزوماتی دارد که مهمترین آن کتاب و فکر و اندیشه است.

 معصومی افزود: انسانی که سواد و تحصیلات آکادمیک دارد ولی مطالعه ندارد اطلاعی از تاریخ و تمدن ما قبل خودندارد، اطلاعی از آداب و رسوم خود ندارد دچار فقر فرهنگی شده است که به مراتب مضرتر و زیان بارتر از فقر مالی است.

 وی در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات نویسندگان و شعرای  شهرستان  و تبریک به نویسنده کتاب اظهار کرد: این کتاب با قلم بسیار شیوا و روانی نوشته شده  که نشان از طبع بلند و بی آلایش نویسنده آن است.

 لازم به ذکر است در این مراسم ۷ نفر از شعرا و نویسندگان شهرستان به ارائه اشعار خود پرداختند و در پایان برنامه نیز از کتاب آوای ققنوس رونمایی و از نویسنده آن تجلیل به عمل آمد .

دیدگاه شما