تازه های سایت

کد مطلب: 55331
20. بهمن 1402 - 15:41
در نهمین روز از دهه فجر انجام شد
افتتاح پروژه‌های نهاوند با حضور استاندار+تصاویر
به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان چندین طرح در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و مدیران استانی و محلی چند پروژه رفاهی، عمرانی و بهسازی در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

استاندار همدان در ابتدای حضور در نهاوند با حضور در گلزار شهدای شهرستان با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرد.

 افتتاح پارک بزرگ صخره‌ای شهر نهاوند اولین طرحی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان و در مساحت ۶ هکتار توسط شهرداری نهاوند احداث شده است.

پروژه آسفالت و نصب نیوجرسی باند رفت محور  نهاوند به فیروزان با برآورد هزینه ۱۸۲ میلیارد ریال در سه کیلومتر دومین طرحی بود که توسط استاندار همدان افتتاح شد.

 ۱۳ کیلومتر باقیمانده این طرح هم تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

همچنین پروژه مقاوم سازی ۸۲ واحد مسکن روستایی در روستای بره فراخ از توابع بخش خزل شامل جدولگذاری زیرسازی جابجایی شبکه و اجرای آسفالت با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار همدان در مرتسم افتتاح طرح بخسازی روستای بره فراخ گفت: در دهه فجر بیش از یک هزار و ۴۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان در قالب طرح های بزرگ و مختلف در استان افتتاح و بهره‌داری یا کلنگ‌زنی شده است.

قاسمی فرزاد گفت: از ۲۴ هزار واحد مسکن روستایی در نهاوند تاکنون ۲۲ هزار انجام و موارد باقی مانده هم تا پایان سال یا ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ۲۲ بهمن نیز اظهار داشت: مردم استان در ۲۲ بهمن با حضور حماسی خود تجدید میثاق و عهدی دوباره با آرمان‌های امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب خواهند داشت.

استاندار همدان ادامه داد: تجلی این حماسه همچنین در ۱۱ اسفند متبلور خواهد شد تا مردم با مشارکتی قوی و حضوری حداکثری افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کنند.

دیدگاه شما