تازه های سایت

کد مطلب: 55329
20. بهمن 1402 - 15:33
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ما در عرصه‌های مختلف به خودکفایی رسیدم و دشمن را ناامید کردیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی خودباوری و اتکا به نیروهای درونی را برای‌ پیشرفت کشور نهادینه کرد و کشور را از وابستگی نجات داد.

امام جمعه نهاوند افزود: در حالی که قبل از انقلاب کشور چیزی نداشت ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز در دنیا مقتدر هستیم و دستاوردهای بی نظیری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: به گواه دوست و دشمن عاملی که باعث پیشرفت کشور و پیروزی و تداوم حرکت انقلاب شده است حصور و نقش مردم در صحنه‌های انقلاب و پیروی از ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اظهار داشت: دشمنان فکر نمی‌کردند انقلاب اسلامی به این حد از قدرت برسد که هیچ کسی جرئت تعرض به کشور را نداشته باشد.

وی بیان کرد: امروز در عرصه‌های علمی، هسته‌ای، نانو، پزشکی، موشکی و دفاعی و بسیاری از بخش‌ها جز کشورهای پیشتاز دنیا هستیم که به برکت این انقلاب این پیشرفت‌ها انجام شده است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مردم همیشه نشان دادند که هروقت میاز باشد با بصیرت در صحنه حاضر می‌شوند و به یاری خدا در راهپيمايی ۲۲ بهمن امسال نیز حماسه خلق می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان در طول این سال‌ها درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی بودند ولی همیشه با هوشیاری مردم دشمنان ناکام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی اظهار داشت: مردم همیشه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و در روز ۲۲ بهمن و سپس روز ۱۱ اسفند بازهم نشان می دهند که پایبند به نظام اسلامی هستند.

دیدگاه شما