تازه های سایت

کد مطلب: 55327
20. بهمن 1402 - 15:16
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بی‌شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در جشن انقلاب و نشست بصیرتی به مناسبت دهه فجر در جمع بسیجیان و مردم روستای گنبد کبود شهرستان نهاوند اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب و با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت.

وی افزود: ملت عزیز ایران برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، این انقلاب یک پدیده الهی و مبارک بود که جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

وی بیان کرد: اکنون پس از ۴۵ سال از عمر گران‌مایه‌ این درخت تنومند که ریشه در خون شهیدان گلگون کفن دارد، جا دارد به بازخوانی برخی دستاوردهای آن پرداخته شود تا فراموشمان نشود که این انقلاب به‌‌سادگی به بار ننشسته و در حفظ آن کوشاتر باشیم.

مختاری افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته که استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاورد این انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه استقلال سیاسی و رفع وابستگی مهم‌ترین گوهر وجودی انقلاب و نیز مهمترین ارمغان نظام برای کشور ما بوده است، اظهار کرد: استقلال سیاسی و رفع وابستگی مهم‌ترین گوهر وجودی انقلاب و نیز مهمترین ارمغان نظام برای کشور ما بوده که موجب رهایی کشور از وابستگی سیاسی و اقتصادی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بی‌شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و یکی از مهم ترین عرصه های حضور و مشارکت ملت برای حمایت از نظام حاکمیتی است که ضروری است مردم با شرکت در انتخابات حمایت خود از حکومت اسلامی را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور ما و هدیه‌ ی اسلام به ملت ما است، بیان کرد: تاریخ انقلاب نشان داده که هیچ عاملی چه داخلی و چه خارجی هرگز نتوانسته مردم ایران را دلسرد و ناامید ساخته و از میدان حمایت از نظام خارج کند و انتخابات فرصتی است برای مردم که با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حمایت خودشان را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب باشند.

مختاری در ادامه با اشاره به برکت وجود مقدس امام خامنه ای به عنوان رهبری انقلاب، گفت: برکت وجود ولایت فقیه در طول عمر انقلاب شکوهمند اسلامی به عینه قابل مشاهده است و عبور از موانع و سختی‌های مختلف انقلاب خود نمایانگر این مهم است .

وی با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان پس از انقلاب اسلامی ایران، افزود: در طول ۴۵ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، فتنه‌ها و نقشه‌های خارجی و داخلی زیادی برای سرنگونی و یا ایجاد تفرقه در کشور طراحی شده بود که با درایت و تدابیر عالمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای خنثی شده‌اند.

مختاری با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب قرن است، اظهار کرد: ۴۵ سال پر از توطئه و دشمنی و تحریم، را با افتخار پشت سر گذاشته‌ایم و اگر موفقیتی حاصل شده است به برکت وجود مقدس ولایت فقیه و خون شهداست که تا به امروز این انقلاب پا بر جا مانده است .

وی عنوان کرد: عموم مردم ایران اسلامی را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت میکنم و امیدوارم با این حضور مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌های جهان اسلام بزنیم و کشوری آبادتر و آزادتر بسازیم.

دیدگاه شما