تازه های سایت

کد مطلب: 55313
17. بهمن 1402 - 1:26
مدیر شرکت توزیع برق نهاوند:
هوشمند سازی برق ۲۱۹ چاه کشاورزی در نهاوند
مدیر شرکت توزیع برق نهاوند گفت: در اقدامی بزرگ به مناسبت دهه مبارک فجر طرح هوشمند سازی ۲۱۹ چاه کشاورزی نهاوند به بهره‌برداری رسید.

محمد سعید سیاوشی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شرکت برق نهاوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی درزمینهٔ خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد که یکی از این حوزه‌ها برق است.
وی اظهار داشت: به برکت نظام مقدس اسلامی همه روستاها و مناطق شهرستان نهاوند از نعمت برق برخوردار هستند.
سیاوشی بیان کرد: حدود ۸۲ هزار مشترک برق در شهرستان نهاوند داریم که نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.
وی افزود: در دهه فجر امسال نیز ۷۳۹ پروژه توسط مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.
سیاوشی ادامه داد: در اقدامی جهادی پروژه بزرگ هوشمند سازی برق ۲۱۹ حلقه چاه کشاورزی نهاوند با حضور فرماندار و سایر مسئولان به بهره‌برداری رسید.
مدیر توزیع برق نهاوند گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد برق مصرفی شهرستان در بخش کشاورزی است این طرح هوشمند سازی در راستای مدیریت مصرف اجراشده است.
سیاوشی عنوان کرد: با یاری خدا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمت گذار از ابتدای سال تاکنون ۷۳۹ پروژه مختلف در حوزه برق شهرستان انجام‌شده است.
وی بیان کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتباری بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
سیاوشی افزود: خدمت به مردم وظیفه همه ما است و خوشحالیم که توفیق خدمتگزاری به این مردم عزیز برای ما فراهم‌شده است و مجموعه توزیع برق نهاوند به‌صورت ۲۴ ساعته با تلاش و مجاهدت خود در پی رضایت خداوند و مردم شریف شهرستان نهاوند هستند.
وی عنوان کرد: شرکت توزیع برق نهاوند در حوزه‌های مختلف به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم در شهر و روستاهای شهرستان خدمات بسیار ارزشمندی را انجام داده‌ایم.
مدیر شرکت توزیع برق نهاوند ادامه داد: ازجمله این خدمات می‌توان به جابجایی شبکه‌ها و پایه‌های برق، هوشمند سازی برق چاه‌های کشاورزی، تعویض شبکه‌های فرسوده با کابل‌های خود نگهدار، احداث شبکه‌های جدید، اصلاح و تعویض تابلوها، احداث شبکه‌های هوایی روشنایی در بلوارها، تعویض چراغ‌های فرسوده قدیمی با چراغ‌های «ال ای دی» جدید در بلوارها و مناطق و خدمات ارزنده دیگری اشاره کرد.

دیدگاه شما