تازه های سایت

کد مطلب: 55237
8. بهمن 1402 - 1:58
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند خبر داد؛
درخشش دختران ورزشکار نهاوند در رقابت‌های دانش‌آموزی
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: دانش‌آموزان دختر در رشته بدمینتون رقابت‌های استانی خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد قیصری در گفتگو با خبرنگاران نهاوند گفت: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان استان با موفقیت دختران نهاوند به پایان رسید.
وی اظهار داشت: دختران دانش‌آموز نهاوند موفق شدند در بخش تیمی و انفرادی مسابقات بدمینتون مقطع متوسطه دوم استان مقام قهرمانی را به دست بیاورند.
 قیصری افزود: این قهرمانی در دو بخش انفرادی و تیمی حاصل تلاش دانش‌آموزان و زحمات مربیان و معلمان این دانش‌آموزان است که امیدواریم تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها خانم زهرا مالمیر از دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا (س) موفق به کسب مقام اول استان شد.
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: در بخش تیمیِ این مسابقات نیز تیم دانش‌آموزان شهرستان نهاوند متشکل از خانم‌ها آوا شهبازی از دبیرستان صدیقه کبری، نیکا کیانی از دبیرستان فرزانگان، هستی محمودی و زهرا مالمیر از دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا (س) و ثمین ساکی از هنرستان زکیه، مقام اول استان را به خود اختصاص دادند.
وی ضمن قدردانی از مربی و سرپرست تیم، خانم‌ها الهه کیانی و فرح افشاری کسب این موفقیت ارزشمند را تبریک و تهنیت گفت و برای این دانش‌آموزان آرزوی موفقیت کرد.
 قیصری در بخش دیگری از سخنانش از اهدای ۳۲ عدد کاپشن به دانش‌آموزان کم برخوردار آموزشگاه دکتر معین روستای بیان توسط خیران نیک‌اندیش خبر داد.
وی بابیان اینکه ارزش این کاپشن‌ها مبلغی بالغ‌بر ۲۸ میلیون تومان است، از این خیران گران‌قدر و تمامی خیران عزیزی که به هر نحوی در راستای رفع نیازهای دانش‌آموزان کم برخوردار و بی‌بضاعت گام برمی‌دارند، تشکر و قدردانی کرد.
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند در پایان گفت: خیرین گران‌قدر این روستا در آبان ماه امسال نیز پک‌های کامل لوازم‌التحریر، کیف و کفش به ارزش ۳۰ میلیون تومان را تهیه و به دانش‌آموزان کم برخوردار این روستا اهدا کردند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما