تازه های سایت

کد مطلب: 5522
21. آذر 1391 - 15:12
وی با بیان اینکه مردم این شهر باید نسبت به سابقه مبارزاتی جوانان خود افتخار کنند، افزود: مردم و به ویژه جوانان باید سیره شهدای انقلابی را بشناسند و با خود سازی و همچنین دوری از دروغ و غیبت خود را از مهلکه دنیا برهانند.

پایگاه خبری گرو : علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید حاج محمد طالبیان و فرهنگیان شهید نهاوند اظهار داشت: شهید طالبیان نمونه بارز اخلاق اسلامی و بنده واقعی خداست که باید از لحظه لحظه زندگی ایشان برای نسل‌های امروز و آینده انقلاب اسلامی کتاب‌ها نوشت و شیوه‌های اخلاقی، رفتاری، کرداری و اجتماعی ایشان را به درستی معرفی کرد.

وی افزود: آن چه که باید خروجی برگزاری این گونه یادواره‌ها باشد گرامیداشت یاد و نام شهداست که موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و انقلابی کشور می‌شود.
وی از شهرستان نهاوند به عنوان یک شهر انقلابی در دوران نظام طاغوت یاد کرد و افزود: در استان همدان بجز در مرکز استان فقط شهر نهاوند دارای اداره ساواک بود و رژیم نسبت به این شهرستان کاملا احساس نگرانی داشت .

وی با بیان اینکه مردم این شهر باید نسبت به سابقه مبارزاتی جوانان خود افتخار کنند، افزود: مردم و به ویژه جوانان باید سیره شهدای انقلابی را بشناسند و با خود سازی و همچنین دوری از دروغ و غیبت خود را از مهلکه دنیا برهانند.

وی همچنین گفت: باید قدر معلمها و محصلها را دانست و همه یکدیگر را به حق و صبر توصیه نمائیم و به همدیگر احترام بگذاریم .

وی با بیان اینکه ، انقلاب اسلامی حاصل خون پاک هزاران شهید است گفت: این انقلاب اصحاب درستی دارد و در زمان درستی نیز انتخاب شده است لذا قطعا به نتیجه خواهد رسید و مانباید از وسط راه از آن جدا شویم و یا از راه بمانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شهید طالبیان را معلم گروه انقلابی ابوذر ذکر کرد که توانست در دوران خفقان رژیم ستم‌شاهی آن چنان لرزه‌ای بر پیکره رژیم منحوس پهلوی بیاندازد که رژیم شاه را مجبور کنند که تا پایگاه ساواک را در این شهرستان ایجاد کنند که این نشان از اوج ایمان، اخلاص و شجاعت آن شهید عزیز و گروه انقلابی ابوذر داشت.

وی به شرایط حساس امروز ایران اسلامی در منطقه به عنوان پرچمدار حرکت‌های اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: همه این موفقیت‌ها و سربلندی‌ها مرهون فداکاری و جانفشانی شهدایی همچون شهید طالبیان‌ها است.

آقامحمدی به بی‌اثر بودن تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تا زمانی که ولایت فقیه در رأس امور باشد ایران اسلامی هیچ گونه آسیبی نخواهد دید.

وی نیاز امروز بشریت را گرویدن به دین اسلام با هدف احساس هویت اسلامی خواند و افزود: همه مشکلات بشریت از بی‌دینی و بی‌هویتی است زیرا دشمن در حال القای این موضوع است که انقلابی همچون انقلاب اسلامی در جهان آنچنان اثری نداشته در صورتی که سال به سال بر پیروان و مریدان انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب افزوده می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که می‌توان بدون وابستگی به هیچ قدرت شرقی و غربی پله‌های ترقی و رشد را طی و فتح کرد.

امام جمعه نهاوند نیز شهدا را چشم و چراغ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: شهید طالبیان نمونه بارز بصیرت و ولایتمداری است که باید بیشتر به نسل جوان شناخته و معرفی شود.

دیدگاه شما