تازه های سایت

کد مطلب: 55158
30. دى 1402 - 8:26
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: عملیات ساخت و تکمیل سالن ورزشی روستای بابا قاسم و استخر شنای نهاوند مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی حقیقی پیرامون بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان نهاوند اظهار کرد: هر ۲ طرح بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بودجه لازم برای تکمیل آن‌ها اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: این طرح ها جزو مطالبات مردم نهاوند است به خصوص استخر شنای شهرک شهید طالقانی که جزو طرح های بلاتکلیف و نیمه تمام گذشته بود.

حقیقی ادامه داد: دولت سیزدهم با تاکید بر لزوم برخورداری آحاد مردم از زیرساخت‌های ورزشی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را اولویت قرار داد و بر این اساس اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح‌های ورزشی اختصاص یافت که تعدادی از آن‌ها مانند زورخانه شهید محمد مبر افتتاح شده و چند طرح نیز در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان‌ها انجام و در شهرستان‌ها اولویت با طرح‌هایی است که نیاز اصلی ورزشکاران محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمینه تکمیل طرح‌های ورزشی فراهم و امکان استفاده عموم مردم از این فضاهای مهیا شود.

وی رشد سرانه فضای ورزشی استان همدان را مهم دانست و گفت: هدفگذاری دستگاه ورزشی افزایش سرانه ورزشی استان است و مدیریت صحیح مالی، مشارکت بخش خصوصی و نیکوکاران سبب تکمیل شمار بیشتری از این طرح‌ها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بهره مندی از سالن‌های تخصصی را نیاز اصلی ورزش استان دانست و ادامه داد: سرمایه گذاران می‌توانند در احداث سالن‌های اختصاصی در هر رشته ورزشی مشارکت کنند.

دیدگاه شما