تازه های سایت

کد مطلب: 55149
28. دى 1402 - 8:36
با موافقت برانکو ایوانکوویچ قرار است فردا مذاکره مهمی بین مدیرعامل پرسپولیس با این مربی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بعد از مذاکره نافرجام محمد دلبری عضو هیأت مدیره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ که منجر به ناراحتی سرمربی کروات تیم ملی عمان شده بود در نهایت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره با این مربی امشب راهی دوحه قطر خواهد شد.

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و رضا چلنگر مترجم و نماینده قانونی برانکو در ایران در این سفر درویش را همراهی خواهند کرد.

برانکو ایوانکوویچ در نهایت موافقت خو د را با انجام مذاکره با پرسپولیسی‌ها موافقت کرد و به آنها گفت که پنج‌شنبه ظهر پای میز مذاکره رسمی خواهد نشست تا اتفاق بزرگی که هواداران پرسپولیس منتظرش هستند رقم بخورد.

به نظر می‌رسد برانکو که هفته گذشته اعلام کرده بود به دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد با پرداخت مالیات و جرائم آن حاضر به مذاکره شده تا در صورتی که شرایط پرسپولیسی‌ها خوب باشد برای دومین بار هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

قرار است مدیرعامل پرسپولیس و همراهانش فردا شب و پس از انجام مذاکره عازم تهران شوند و درویش گزارش این عملکرد را به اعضای هیأت مدیره ارائه می‌کند تا تصمیم‌گیری در خصوص حضور دوباره برانکو در پرسپولیس اتخاذ شود.

منبع: فارس

دیدگاه شما