تازه های سایت

کد مطلب: 55123
26. دى 1402 - 7:50
زمان بازگشت زهرا خواجوی ملی پوش نهاوندی فوتبال بانوان به میادین ورزشی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرحومه ملیکا محمدی به همراه بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی سه بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه خاتون بم بودند که در بامداد سوم دی ماه جاری در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدند.

متاسفانه در این سانحه ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و ۲ بازیکن دیگر نیز به شدت مجروح شدند و در ادامه و پس از برگزاری مراسم تشییع مرحومه محمدی در شیراز و ورزشگاه آزادی تهران، پیکر این فوتبالیست با درخواست خانواده وی برای تدفین به آمریکا منتقل شد.

همچنین زهرا خواجوی که از وضعیت مساعدتری به نسبت بهناز طاهرخانی برخوردار بود، زودتر از بیمارستان مرخص و به تهران منتقل شد تا شرایط درمانی دروازه بان اول این روزهای تیم ملی که از ناحیه لگن و دست و پا مصدوم شده بود، ادامه پیدا کند.

دروازه بان نهاوندی تیم ملی فوتبال بانوان کشور در این باره به خبرنگار گفت: هم اکنون مراحل درمانی را سپری می‌کنم اما اینکه چه زمانی به میادین بازگردم، مشخص نیست.

زهرا خواجوی افزود: این حادثه تلخ، شوک بزرگی بود و هرگز از ذهنم فراموش نمی‌شود و به لحاظ روحی نیز به هم ریخته‌ام.

وی اضافه کرد: هم اکنون زیر نظر پزشکان مرحله درمانی خود را با فیزیوتراپی و بازتوانی ادامه می‌دهم اما اینکه چه زمان آماده بازگشت به میادین فوتبال شوم را نمی‌دانم.

خواجوی خاطرنشان کرد: مراحل درمانی خود را با حمایت باشگاه خاتون بم ادامه می‌دهم اما از نظر روحی به هیچ وجه در شرایط مناسب قرار ندارم.

نائب رئیس هیات فوتبال همدان نیز در این باره گفت: به صورت مداوم پیگیر معالجه زهرا خواجوی هستیم و قرار است به زودی به همدان سفر کند.

اعظم باباخانی افزود: از هم تیمی‌ها و دوستان زهرا می‌خواهیم به او روحیه بدهند، این حادثه بسیار غم انگیز و تلخ بوده و شوک بزرگی به این بازیکن و نیز بهناز طاهرخانی دیگر بازیکن آسیب دیده وارد کرده است.

زهرا خواجوی زاده ۱۹ بهمن ۱۳۷۷ در نهاوند، عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه خاتون بم است.

وی رکورددار کلین شیت در فوتبال باشگاهی ایران است به طوریکه در لیگ برتر فوتبال زنان ایران ۹۹–۱۳۹۸ توانست در ۱۰ بازی متوالی و برای ۹۵۳ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا بهترین آمار محافظت از دروازه در تاریخ فوتبال ایران در بین زنان را در سن ۲۱ سالگی به نام خود ثبت کند.

دیدگاه شما