تازه های سایت

کد مطلب: 54939
5. دى 1402 - 8:32
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: کشتی‌گیر جوان نهاوندی به اردوی تیم ملی دعوت شد و سه برادر ووشوکار این شهرستان نیز در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار ما از حضور بیش از ۵۰ ورزشکار نهاوندی در لیگ‌های کشور در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.
وی اظهار داشت: در رشته‌های مختلف و در رده‌های گوناگون تیم ملی نیز ورزشکاران نهاوندی در اردوهای تیم ملی حضور فعالی دارند.
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: در جدیدترین حضور نیز ابوالفضل کمروند کشتی‌گیر با آتیه شهرستان در اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان حاضر است.
وی گفت: نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان روزهای یکم تا یازدهم دی‌ماه در شهر خرم‌آباد در حال برگزاری است.
علی بخشی بیان کرد: در کشتی پایه شهرستان نهاوند حرف برای گفتن دارد و کمروند نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دعوت‌شده است.
وی در ادامه از حضور سه برادر ووشوکار نهاوندی در لیگ برتر ووشو کشور خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: برادران ظفری ووشوکاران نهاوندی در رقابت‌های لیگ برتر ووشو در قالب تیم پارس جنوبی با رقبا مسابقه می‌دهند.
علی بخشی ادامه داد: برادران فرود ظفری در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی ظفری در وزن ۶۵ کیلوگرم و امیرحسین ظفری در ۶۰ کیلوگرم سه برادر نهاوندی هستند که در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند.
وی بیان کرد: توسط برادران ظفری چندین مدال ملی، بین‌المللی و آسیایی در رشته ووشو کسب‌شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان گفت: همه تلاش ما فراهم آوردن شرایط برای موفقیت ورزشکاران در سطح کشوری و بین‌المللی و پیشرفت ورزش شهرستان در همه رشته‌ها است.

دیدگاه شما