تازه های سایت

کد مطلب: 54927
4. دى 1402 - 7:52
رئیس هیات فوتبال همدان گفت: وضعیت جسمانی "زهرا خواجوی" گلر نهاوندی تیم ملی و عضو باشگاه خاتون بم نگران کننده نیست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بعد از خبر تلخ فوت ملیکا محمدی ستاره فوتبال زنان ایران، پیگیری‌های بیشتر از بیمارستان پاستور بم حکایت از آن دارد که زهرا خواجوی دروازه‌بان نهاوندی تیم ملی فوتبال زنان ایران از ناحیه لگن دچار ترک‌خوردگی شده اما خوشبختانه به هوش آمده است.

 همچنین بهناز طاهرخانی دیگر ستاره فوتبال زنان ایران هم که در این حادثه از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد، با وجود خون‌ریزی داخلی، به هوش آمده و هر ۲ بازیکن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

خانم جعفری مربی تیم ملی فوتبال بانوان در مورد آخرین وضعیت زهرا خواجوی گفت: حال عمومی زهرا خواجوی خوب و رضایت بخش است و به لطف خدا مشکلی وجود ندارد، مردم نهاوند دوستان و آشنایان نگران نباشند.

زهرا خواجوی به همراه بهناز طاهرخانی و ملیکا محمدی ملی پوشان فوتبال زنان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی واقع در ورودی شهر بم دچار حادثه شدند که در بین آن‌ها، ملیکا محمدی فوت کرد.

همچنین دو ستاره دیگر فوتبال ایران و هم تیمی‌های ملیکا محمدی به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی بازیکنان تیم ملی هم که در ماشین بودند مجروح و راهی بیمارستان شدند.

عباس صوفی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار کرد: خواجوی هم اکنون از سطح هوشیاری طبیعی برخوردار بوده و دچار شکستی از ناحیه لگن شده است.

وی بیان کرد: در تماس با مسوولان هیات فوتبال استان کرمان جویای حال فوتبالیست همدانی هستیم و هر کمکی که نیاز باشد به طور قطع انجام می‌دهیم.

صوفی با اشاره به اینکه از هیات فوتبال شهرستان نهاوند محل اقامت خانواده این فوتبالیست خواسته‌ایم که آن‌ها را از نگرانی خارج کنند، یادآور شد: این سانحه بسیار تلخ و دردآور است.

زهرا خواجوی فوتبالیست تیم ملی بانوان کشور، اهل شهرستان نهاوند از توابع استان همدان است.

دیدگاه شما