تازه های سایت

کد مطلب: 54721
11. آذر 1402 - 8:33
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند خبر داد
پلمب مرکز ترک اعتیاد متخلف در نهاوند
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: به دلیل وضعیت نامناسب بهداشتی و نظافتی یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان نهاوند طبق قانون پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزادبخت دادستان نهاوند و معاون دادستان همدان از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید مسائل بهداشتی، وضعیت ساختمان و دیگر موارد کمپ‌ها مورد بررسی و نظارت قرار گرفت که پس از این بازدیدها یکی از کمپ‌ها به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم به دستور آزادبخت دادستان نهاوند پلمب شد.

دادستان نهاوند در این مورد گفت: در بازرسی سرزده از یک مرکز مجاز ترک اعتیاد نهاوند، متاسفانه وضعیت بهداشتی و نظافتی این مرکز به حدی نامناسب و نامطلوب بود که سلامت افرادی که در این مرکز حضور داشتند را به صورت جدی تهدید می کرد.

وی ادامه داد: به همین علت و طبق ماده ۶۸۸ این مرکز پلمب و مالک آن به دادسرا احضار شد.

آزادبخت با بیان اینکه در یک ماه گذشته سه مرکز ترک اعتیاد دیگر پلمپ‌ شده اند، گفت: افرادی که در این کمپ‌ها برای ترک اعتیاد حضور داشتند پس از پلمپ به سایر مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

دادستان نهاوند افزود: در رعایت قوانین، ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان بهزیستی با کسی تعارف نداریم.

وی بیان کرد: به سایر مراکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان نهاوند نیز اخطار می‌دهم در صورت رعایت نکردن ضوابط قانونی و اداری بهزیستی، مواردی همچون اشکالات ساختاری ساختمانی کمپ همچون نداشتن استحکام بنا و عدم رعایت بهداشت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بد اخلاقی و ایراد ضرب و جرح به افراد، این مراکز نیز پلمب و برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

آزادبخت گفت: بازگشایی مجدد کمپ‌های پلمب شده منوط به رفع نواقص و نظر مثبت بهزیستی و مرکز بهداشت است.

دیدگاه شما