تازه های سایت

کد مطلب: 54718
10. آذر 1402 - 15:21
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از یک نظر مهمترین و حساس‌ترین و موثرترین نهاد قانونی کشور است چون ریل گذاری و قانون گذاری و اداره کشور در این مجلس اتفاق می افتد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال اظهار داشت: انتخاباتی سالم و امن با مشارکت بالا و رقابتی همراه با رفاقت از مهمترین خصوصیات این انتخابات است که رعایت و اجرای این موارد خواسته رهبر معظم انقلاب از ما است.

  امام جمعه موقت نهاوند افزود: ویژگی‌ خاص شهید آیت الله مدرس مرعوب نشدن ایشان در مقابل تهدیدها است و وی در مقابل همه تهدیدها ایستادگی می‌کرد و ترسی نداشت.

وی با اشاره به ویژگی نماینده طراز انقلاب اسلامی بیان داشت: تدین و اعتقاد به اصول و مبانی اسلام نکته اول، کارآمدی و عمل کننده به وظایف نکته دوم و نکته سوم دلسوز مردم و محرومان بودن و نکته چهارم این است که نماینده مردم باید شجاع و نترس باشد.

حجت الاسلام مولوی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به دوازدهم آذر سالروز تصویب قانون جمهوری اساسی در سال ۵۸ افزود: این قانون به عنوان میثاق ملی، دینی و انقلابی ما باید مورد افتخار ما باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان و دانشگاهیان ما به فلسفه روز دانشجو که استکبارستیزی است، توجه کنند چون در ۱۶ آذر سال ۳۲ وقتی معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران آمد دانشجویان به خاطر کودتای ۲۸ مرداد همان سال در مقابل او ایستادند و رژیم ستم‌شاهی دانشجویان را به گلوله بست و سه دانشجو را شهید کردند.

امام جمعه موقت نهاوند ادامه داد: دانشجویان سرمایه‌های عظیم و پر ارزش جامعه ما هستند و مسئولان از این دانشجویان آرمان‌گرا و همیشه در صحنه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنند.

دیدگاه شما