تازه های سایت

کد مطلب: 54652
3. آذر 1402 - 15:01
فرمانده سپاه نهاوند گفت: بسیجیان در گام دوم انقلاب وظیفه سنگینی در تحقق جهاد تبیین و مقابله با نقشه‌های دشمنان دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی مختاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: ثمرات دوراندیشی امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین امروز کاملاً مشخص‌شده است و این نهاد مردمی بسیار موفق عمل کرده است.
وی اظهار داشت: بسیج از خود مردم و در خدمت مردم است و همان‌طور که در شعار امسال هفته بسیج عنوان‌شده «بسیج امید ملت ایران» است.
مختاری افزود: بسیج هر جا که کشور نیاز داشته و مردم منتظر خدمت‌رسانی بوده‌اند با معنویت و خالصانه وارد میدان شدند و نقش‌آفرینی کردند.
وی ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، دفاعی، علمی، اقتصاد مقاومتی، ورزشی و بسیاری دیگر از بخش‌ها در خدمت مردم است.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در طول سال‌های تشکیل بسیج در همه برهه‌های حساس بسیجیان جان‌برکف در خدمت اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و همچنان ثابت‌قدم هستند.
وی بیان داشت: در مقابله با دشمنان در جنگ سخت و نرم بسیج همواره در خط مقدم است و دشمنان از حضور بسیج در میدان وحشت دارند.
مختاری افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی بسیجیان نقش مهم و اثرگذاری در راستای تحقق جهاد تبیین و مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان دارند.
وی عنوان کرد: بسیج در جنگ ترکیبی در مقابل دشمنان و در راستای بصیرت افزایی و روشنگری اقدام و عمل خواهد کرد.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: دشمنان به‌خوبی از قدرت بسیجیان آگاه هستند و به همین دلیل نمی‌خواهند تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود چون می‌دانند با این تفکر توان مقابله ندارند.
وی اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی در کشورهای منطقه به‌عنوان الگویی برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی معرفی‌شده است و برکات این تفکر را می‌بینیم.
مختاری افزود: صهیونیست‌ها امروز در اوج ذلت قرار دارند و جبهه مقاومت روزبه‌روز آماده‌تر و پیش‌رونده‌تر از قبل هستند و به یاری خدا ظلم و استکبار نابود خواهد شد که این وعده خداوند است.

دیدگاه شما