تازه های سایت

کد مطلب: 54650
3. آذر 1402 - 14:51
رئیس هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان همدان گفت: ملایر قهرمان و نهاوند نایب‌قهرمان مسابقات هنرهای فردی ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی استان همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، غلامرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رقابت‌های ورزش زورخانه‌ای در بخش هنرهای فردی قهرمانی استان و انتخابی جهت اعزام به مسابقات کشوری به میزبانی نهاوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم شهرستان ملایر قهرمان و تیم نهاوند موفق شد نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست بیاورند.

رئیس هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان همدان و سرپرست مسابقات گفت: این رقابت‌ها در زورخانه شهید محمد مُبر نهاوند برگزار شد که در آن هفت تیم از مناطق مختلف استان ازجمله شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و کبودرآهنگ شرکت داشتند.

وی افزود: در این رقابت‌ها حدود ۵۰ ورزشکار در ۶ رشته سنگ، کباده، میل سنگین، میل بازی، چرخ تیز و چرخ چمنی در بخش بزرگ‌سالان و در سه وزن با یکدیگر رقابت کردند.

خاکسار از سطح بالای این دوره از رقابت‌ها خبر داد و اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها نفرات اول اوزان مختلف مشخص شدند که در رشته سنگ وزن منفی ۸۵ کیلوگرم آقای میلاد چگنی و در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم آقای مهدی نسایی نفرات برتر شدند.

وی ادامه داد: در رشته کباده در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم وهاب احمد پور و در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم علی صفا سلطانی و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم محمدجواد بشیری رتبه برتر را کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان همدان بیان داشت: در چرخ چمنی و در چرخ تیز وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم ادیب سیف و در وزن منفی ۸۵ گودرز غیاثوند عنوان برتر را کسب کردند.

وی ادامه داد: در میل بازی وزن منفی ۷۰ کیلوگرم محمد غیاثوند در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم سید سجاد موسوی و وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم محمدجواد بشیری و در میل سنگین‌وزن منفی ۸۵ کیلوگرم حسن شمس و در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم جعفر نوری به عناوین برتر رسیدند.

خاکسار افزود: در بخش تیمی نیز به ترتیب شهرستان‌های ملایر اول، نهاوند دوم و همدان و اسدآباد مقام سوم را به دست آوردند.

وی در پایان گفت: نفرات اول هر رشته در رقابت‌های قهرمانی کشور که احتمالاً در شیراز برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

دیدگاه شما