تازه های سایت

کد مطلب: 54602
28. آبان 1402 - 1:05
چهره ۱۶ تیم مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال امروز (شنبه) با انجام چهار دیدار به پایان رسید و تکلیف ۱۶ تیم مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.

در گروه F، تیم آلمان که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود، با شکست ۳ بر صفر ونزوئلا ۹ امتیازی شد و به‌عنوان تیم اول این گروه صعود کرد. در دیگر دیدار این گروه مکزیک امروز توانست نیوزلند را ۴ بر صفر شکست دهد. تیم‌های مکزیک و ونزوئلا هم با چهار امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول این گروه قرار گرفتند.

براساس این گزارش، در گروه E فرانسه و آمریکا برای صدرنشینی به مصاف هم رفتند که در پایان فرانسوی‌ها با سه گل حریف خود را شکست دادند و با ۹ امتیاز به‌عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد و آمریکا هم شش امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در رتبه دوم به جمع ۱۶ تیم نهایی صعود کرد. در دیگر دیدار این گروه هم بورکینافاسو توانست با نتیجه ۲ بر یک کره جنوبی را شکست دهد.

با توجه به نتایج امروز، تیم‌های آلمان، مکزیک و ونزوئلا از گروه F و فرانسه و آلمان هم از گروه E صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کردند. با این اوصاف اسامی ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال به شرح زیر است:

گروه A:

۱- مراکش ۲- اکوادور

گروه B:

۱- اسپانیا ۲- مالی ۳- ازبکستان

گروه C:

۱- انگلیس ۲- برزیل ۳- ایران

گروه D:

۱- آرژانتین ۲- سنگال ۳- ژاپن

گروه E:

۱- فرانسه ۲- آمریکا

گروه F:

۱- آلمان ۲- مکزیک ۳- ونزوئلا

برنامه مرحله یک هشتم نهایی:

دوشنبه ۲۹ آبان‌
اکوادور - برزیل
اسپانیا - ژاپن

سه‌شنبه ۳۰ آبان‌
آلمان - آمریکا
مالی - مکزیک
آرژانتین - ونزوئلا
مراکش - ایران

چهارشنبه اول آذر
انگلیس - ازبکستان
فرانسه - سنگال

۱۶ تیم مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال +نمودار و برنامه مسابقات

دیدگاه شما