تازه های سایت

کد مطلب: 54546
21. آبان 1402 - 8:30
سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷سال کشورمان گفت: تغییر نتیجه شکست با پیروزی برابر برزیل کار آسانی نبود و جا دارد به همه آنهایی که به ما کمک کردند و نکردند، تبریک بگویم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسین عبدی بعد از برد شیرین و تاریخی ایران برابر برزیل در جام‌جهانی کمتر از ۱۷سال اظهار کرد: اول باید به همه ملت ایران و مردم خوب اندونزی که امروز همه جانبه ما را تشویق کردند تبریک بگویم. بازیکنان من امروز تاریخ‌سازی کردند و کار بزرگی انجام دادند اما این شروع کار ماست و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

وی در مورد تیم فوتبال برزیل یادآور شد: آنها فوق‌العاده بودند و نشان دادند چه تیم خوب و یکدستی هستند. در نیمه نخست نتیجه را واگذار کردیم اما در ادامه و در ۴۵ دقیقه دوم توانستیم نتیجه باخت را با برد عوض کنیم و یک برد تاریخی را به ثمر برسانیم. در این دیدار با اجرای برنامه‌های مختلف برزیلی‌ها را جلو کشیدیم و از فرصت‌هایی که داشتیم به بهترین شکل بهره بردیم.

سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷سال ایران اضافه کرد: جا دارد به همه آنهایی که ما کمک کردند و نکردند، تبریک بگویم! این که شما نتیجه شکست را با برد عوض کنید و در ادامه آن را حفظ کنید کار آسانی نیست و امروز یک بازی خوب را شاهد بودیم.

دیدگاه شما