تازه های سایت

کد مطلب: 54493
15. آبان 1402 - 8:52
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم بانوان خانه بسکتبال نهاوند به مرحله بعدی لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد و جوانان کشتی‌گیر این شهرستان نیز نایب‌قهرمان استان شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات دور برگشت لیگ نوجوانان بانوان باشگاه‌های کشور با درخشش نماینده نهاوند همراه بود.
وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مدت سه روز در مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند برگزار شد.
علی بخشی افزود: تیم خانه بسکتبال نهاوند در مسابقات لیگ با چهار پیروزی در دور رفت‌وبرگشت در گروه D به‌عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرد.
وی عنوان کرد: در دور رفت تیم قدرتمند نهاوند دو دیدار خود را با برتری پشت سر گذاشت و در دور برگشت نیز موفق شد با نتیجه ۶۴ بر ۵۴ تیم سنگ و نمای شهرام شهر سقز و با نتیجه ۷۴ بر ۴۸ نیز تیم روژدا کرمانشاه را شکست دهد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در ورزش بانوان به‌خصوص رشته بسکتبال استعدادهای فراوانی در این شهرستان وجود دارند و تیم‌های موفقی در این شهرستان فعال هستند.
علی بخشی در بخش دیگری از سخنانش از نایب‌قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان نهاوند در استان و راه‌یابی ۴ کشتی‌گیر نهاوندی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
وی گفت: تیم شهرستان نهاوند در مسابقات کشتی استان که به میزبانی همدان برگزار شد، خوش درخشید و هشت مدال رنگارنگ کسب کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با تبریک این موفقیت به مربیان و ورزشکاران این شهرستان ادامه داد: برای تیم نهاوند چهار مدال طلا توسط ابوالفضل کمروند، علی ابوالفتحی، محمدامین احمدوند و ابوالفضل شاهمرادی و دو مدال نقره و دو مدال برنز به دست آمد.
وی بابیان اینکه نفرات اول این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، گفت: تیم کشتی نهاوند بعد از تیم همدان با ۱۵۹ امتیاز به مقام دوم و تیم ملایر هم به مقام سوم دست‌یافت.

دیدگاه شما